Beantwoorden
T-KOF
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet TV-app op Android media speler in buitenland

Hallo Iedereen 

 

Waarschijnlijk weet ik al het antwoord op mijn vraag, maar ik had geen zekere antwoord van de telenet medewerker die ik aan de lijn had en wou toch op 100% safe spelen.

 

Ik beschik over een Android media speler waar ik de telenet tv app op heb op heb geïnstalleerd. Deze media speler zal voornamelijk in het Spanje gebruikt worden om daar naar Belgische tv te kunnen kijken.  Ik zou graag zeker zijn dat telenet mij hiervoor geen extra kosten voor ga aanrekenen om de telenet tv app in Spanje te gebruiken ? 

 

Ik vermoed dat de enige kost die ik zal hebben om de app in Spanje te gebruiken mijn lokaal internet aansluiting is ? 

 

Alvast bedankt voor jullie advies/bevestiging. 

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app op Android media speler in buitenland

@T-KOF  

Je dient zo ie zo al over een telenet tv box te beschikken anders kan je Telenet tv app niet gebruiken. 

Moest dat in orde zijn zou je dus in het buitenland kunnen kijken. Hier heb je al een link waar al deze informatie in staat. 

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-...

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.