Beantwoorden
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

Telenet-app functie "Optimaliseer je netwerk" verdwenen

Weet er iemand waarom in de Telenet app optimaliseer mijn netwerk niet meer te vinden is?

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Telenet app geen functie optimaliseer je netwerk

0 Likes
6 reacties
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

Telenet-app functie "Optimaliseer je netwerk" verdwenen

Is gelukt tegenwoordig noemt dit scan. Maar als je al twee wifi boosters gratis huurd, is een Accespoint als niet genoeg signaal is ook gratis te huur?

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet-app functie "Optimaliseer je netwerk" verdwenen

@Novan   Je eerste booster (een PWL-set?) is gratis. Voor het access point zal je een huurprijs moeten betalen. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet-app functie "Optimaliseer je netwerk" verdwenen

@Novan 

 

Hetgeen @Wheng zegt klopt, maar wat je schrijft kan niet: twee gratis boosters ...

 

Dit toont nog maar eens aan hoe zwaar Telenet in de fout gaat met die term "boosters" te gebruiken. Dit zaait enkel maar verwarring en is nietszeggend. Noem een kat toch een kat: de toestellen die je kan huren om uw WiFi beleving te verbeteren zijn:

 

  • Een set powerlines (een master en een slave)
  • Een AP
  • Een repeater

Dit zijn de toestellen die door Telenet in één adem "een booster" genoemd worden ...  Verkeerdelijk trouwens, want wanneer je de betekenis van het woord "booster" eens gaat opzoeken voldoet geen enkel van deze drie toestellen aan die definitie.

 

Bij een onvoldoende WiFi bereik kan je slechts één van die drie "gratis" huren. Heb je bijkomende behoefte(n) dien je het huurgeld wel op te hoesten.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet-app functie "Optimaliseer je netwerk" verdwenen

@StefaanH  Vandaar dat ik dacht aan de wifi powerline set. Dat is dan zijn eerste "booster".


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet-app functie "Optimaliseer je netwerk" verdwenen


@Wheng  schreef:

@StefaanH  Vandaar dat ik dacht aan de wifi powerline set. Dat is dan zijn eerste "booster".


Ja, klopt. Ik schreef toch ook dat hetgeen jij schreef correct was hé 😉

 

Ik heb enkel een beetje duiding willen geven aan dat gruwelijke misbruik van het woord "booster" door Telenet ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet-app functie "Optimaliseer je netwerk" verdwenen


@StefaanH  schreef:

@Wheng  schreef:

@StefaanH  Vandaar dat ik dacht aan de wifi powerline set. Dat is dan zijn eerste "booster".


Ja, klopt. Ik schreef toch ook dat hetgeen jij schreef correct was hé 😉

 

Ik heb enkel een beetje duiding willen geven aan dat gruwelijke misbruik van het woord "booster" door Telenet ...


Ik kan je daarin wel volgen 🙃


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.