24771
netweters
|
152593
antwoorden
|
20720
vragen
|
Vandaag een nieuwe sim kaart aan de wigo toe gevoegd en nu kan ik het mobiel verbruik op de telenet app niet meer zien. Nieuwe kaart is wel nog niet geactiveerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als dat activeren nog moet gebeuren vind je hier misschien nuttige info.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-mobiel-abonnement-activeren/
De kaart is voor een ander toestel. De app staat op mijn gsm en die heb ik al een tijdje.
Wij wachten nog op de sms om te starten want de nummer wordt behouden. De nieuwe nummer staat al als gebruiker erbij. Dus je bedoeld dat als dit in orde is met de nieuwe kaart ook op de app weer alles te zien zou zijn? Vind ik toch een beetje rar want ik ben de beheerder en zou toch altijd alles moeten zien? Want als ik gewoon op de site inlog kan ik alles zien.
Ik heb nog maar kort geleden ervaren dat het allemaal niet zo rechttoe rechtaan lukt. Mogelijk moet je toch nog wel eens contact opnemen met klantendienst om alles op zijn plaats te krijgen. In dat geval u niet laten afschepen.
Groeten
Dus je bedoeld daarmee dat het met de nieuwe kaart niet zou kunnen lukken? Is wel al de derde die er nu bijkomt en bij de tweede was er geen probleem mee. Maar ik wacht nu gewoon nog tot morgen en dan ga ik eens contact opnemen als er nog niks gebeurd is. Alvast bedankt en hoopelijk lukt alles.
Ja dat heb ik dan s‘avonds ook gezien, maar in de namiddag was het er bij mij nog niet dus denk ik niet dat het daarmee iets te maken heeft, maar toch bedankt voor jouw ps.!