Beantwoorden
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet apps installeren niet error -103

Sedert kort werken de telenet apps "Mobile" en "Support" niet meer op mijn Galaxy Ace 3.  Herinstalleren lukt niet, ik krijg steeds de melding dat installeren niet lukt wegens error -103. Ik kan nergens meer informatie vinden over deze error, niet wat het is en dus zeker niet wat er aan te doen is.

 

Kan iemand meer info geven?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
8 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet apps installeren niet error -103

Never mind, heb daarnet zelf iets gevonden. De Telenet apps vereisen nu minimaal Android versie 4.4, met een lagere versie werken ze niet meer.Man Verdrietig

 

Ik heb natuurlijk versie  4.2  en er is geen upgrade beschikbaar. Dankuwel Telenet, doe zo verder en ge zijt binnenkort een klant kwijt. Ik ga geen nieuwe smartphone kopen gewoon omdat jullie meer willen verkopen.Gefrustreerde man

 

Dat is dan het vervolg op jullie mail waarin ik bedankt word om reeds 15 jaar klant te zijn ....Man Boos


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GR1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Telenet apps installeren niet error -103

Is bij mij ook zo en inderdaad op mijn tablet gaat die wel dus met 4.2 gaat het niet meer Gefrustreerde smiley

was al heel de tijd bezig met twitter naar telenet en altijd maar vragen welke versie heb je om gek van te worden en zo kunnen we niet meer weten hoever we zitten van limiet Smiley Boos heb het daar in grote letters opgeschreven..we moete nu via mijn telenet kijken hoeveel ons limiet is Gefrustreerde smiley

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2272
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet apps installeren niet error -103

Iedereen weet dat de Android versie op een smartphone niet geupdate wordt BEHALVE DE PROGRAMEURS VAN TELENET die de APP's voor Android smartphones maken.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GR1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Telenet apps installeren niet error -103

Ik heb zelfs naar een telenet winkel geweest en daar wisten ze van niks tot die probeerde en het zag dat het niet meer voor  ace 3  het antwoord was wij kunnen je niet helpen het spijt ons maar anders moet je een nieuwe gsm kopen !! ik denk er nog niet aan is al duur genoeg en  ook ze denken zeker in telenet dat als we over ons limiet gaan dat ze meer geld zullen verdienen de oplossing  telenet moet gewoon of wel die apps  terug comportable maken met  de lagere versies of wel dat we kunnen updaten naar 4.4 maar dat gaan ze niet doen is gewoon om een nieuwe smartphone te kunnen verkopen.

We kunnen nog altijd kijken op mijn telenet en daar het verbruik bekijken of als je een tablet hebt  en de app werkt daar op kun je het daar ook bekijken.

0 Likes
Nadineke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Telenet apps installeren niet error -103

Ik heb hetzelfde probleem: kan op mijn Samsung Grand Neo de apps "Telenet Mobile" en "Telenet Support" niet installeren, krijg foutcode -103.  Dus ik verwacht toch wel een antwoord op mijn vraag. Iemand? Alvast bedankt!

0 Likes
GR1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner!

Telenet apps installeren niet error -103

Als jou Samsung Grand Neo minder heeft dan 4.4 van software gaan die 2 apps niet meer die hebben 4.4 of hoger nodig..ik heb het zelfde probleem gehad met mijn ace 3 en had het zien staan op de apps in de informatie..Telenet raade mij aan om eens aan Samsung te vragen voor een nieuwe update van software maar dat wisten ze niet wanneer.

0 Likes
Nadineke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Telenet apps installeren niet error -103

GR1: Bedankt voor de snelle respons.  We moeten dus afwachten.....

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet apps installeren niet error -103

Zoals ik bij de start reeds aanhaalde: ik heb dus ook een Ace 3, en wachten op Samsung voor een update van Android 4.2 naar iets hoger, dan kunt ge wachten tot ge groen ziet: die update komt er niet !

 

Het is wel mogelijk van er 5.1 op te zetten, maar dat is geen officiële release en ge moet hem daarvoor rooten, waarna de telenet apps sowieso ook al niet meer gaan werken.

 

Moraal van het verhaal: eigenaars van een Ace 3 zijn eraan voor de moeite: Samsung gaat Android niet upgraden voor de Ace 3 en Telenet gaat hun apps niet aanpassen voor een downgrade naar 4.2.

 

Amen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes