Beantwoorden
Sananjin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Dag van de Chocolade It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Telenettv foutmelding "an error occured" op Samsung tv

Op mijn laptop kan ik naar telenettv kijken.

Op mijn samsung smart tv krijg ik een witte pagina met de foutmelding " an error occured " wanneer ik  TelenetTV open in mijn browser. Ik kan zelfs niet inloggen

Tot ongeveer een maand geleden werkte het wel, en was de pagina opgeslagen bij Mijn favorieten. 

Iemand een suggestie?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenettv foutmelding "an error occured" op Samsung tv

@Sananjin 

Je kan eens de Telenet tv app installeren vanuit je apps op je tv. Dan nog eens opnieuw proberen om te zien of je kan inloggen en kan kijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sananjin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Dag van de Chocolade It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Telenettv foutmelding "an error occured" op Samsung tv

Dag Patrick, 

bedankt voor je reactie maar....

als ik een telenet app zoek om te installeren krijg ik enkel de "telenet tv flow" app. Aanmelden lukt wel maar daar telenet een extra 10 euro per maand vraagt voor die app lukt kijken niet. Bij zoeken vind ik geen telenet tv app.

groeten,

 

0 Likes
Jox
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Telenettv foutmelding "an error occured" op Samsung tv

Is dit probleem opgelost geraakt, en hoe? Ik heb sinds enkele weken net dezelfde foutmelding. "! An error occured"

Een call met de Telenet Helpdesk en een call met de Samsung Helpdesk dewelke een hard reset van de TV heeft uitgevoerd heeft het probleem niet opgelost.

Volgens Telenet moet ik dan maar Chromecast of zo gebruiken wat ik toch wel heel kort door de bocht vind.

 

0 Likes