Beantwoorden
Margot
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Triing-app

Ik probeer al sinds een paar dagen de triing-app van Telenet te installeren. Maar wanneer ik het installeren wil afronden is er een probleem met de server.
Wat kan ik hieraan doen?
0 Likes
7 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Triing-app

Kan u de precieze foutmelding geven en ook liefst een screenshot erbij zetten?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
giljom
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your seventh party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Triing-app

A U B verwijder die triing app , die is waardeloos, die werkt de halve tijd niet, ik heb dat al meermaals gemeld, maar geen oplossing

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7793
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Triing-app

Ik kan zeggen dat de Triiing app werkt bij mij op mijn Ipad mini en dit al 3 jaar op rij. Gisteren nog geinstalleerd bij iemand en het werkte.

Downloaden, starten, login, paswoord en gsm nummer ingeven, wachten op een sms met code, code ingeven en klaar was kees.

Net nog geprobeerd op mijn Samsung A3 en dit werkt ook.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Triing-app

Bij mij werkt het 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5253
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triing-app

Ik heb er ook regelmatig problemen mee, maar ik blijf wel proberen. Wat meestal voorkomt is dat ik met de GSM bel naar een vast nummer of een andere GSM en het blijft gewoon bellen. Als ik dan "gewoon" bel, dan blijkt de persoon aan de andere kant niets gehoord te hebben en ook geen melding op hun toestel.

 

Tweede probleem is dat ik blijkbaar slecht verstaanbaar ben. Niet te wijten aan mijn toestel, want als ik zonder Triiing bel, dan is er geen enkel probleem.

 

Derde probleem is dat het gesprek dikwijls zomaar wordt afgebroken.

 

Wat mij betreft is de app alles behalve ideaal, maar ik ben niet van plan op te geven. Ik blijf proberen! Robot Erg vrolijk


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
giljom
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your seventh party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Triing-app

De app werkt van geen kanten, het duurt enorm lang eer hij de verbinding maakt met de wifi, afwisselend goed kwaliteit onvoldoende, slechte verbinding, tijdens het bellen onderbreking, bij het overnemen van de contachten van de iphone en in favorieten zetten neemt hij alleen de familie naam over, of zet die dubbel, waarom werkt whatsapp en skype wel perfeckt, de software van de app is zeer slecht, in een woord " onbetrouwbaar, het is zeer moeilijk dit in enkele woorden uit te leggen, ik ben steeds bereid om dit duidelijk uit te leggen.

0 Likes
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

Triing-app

Bij mij op meerdere toestellen toch ook totaal geen problemen hoor...

Werkt al enkele jaren PERFECT!

Moet er wel aan toevoegen dat de gesprekskwaliteit op iOS een pak beter is dan op Android, maar dit ter zijde! 🙂

0 Likes