Beantwoorden
Edwin60
Freshman Weetjesweter
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Jij bent af! A born reader!

Verbonden toestellen niet zichtbaar via MyTelenet-app

Hallo,

Iemand een idee waarom de verbonden toestellen niet meer zichtbaar zijn in de MyTelenet App?

Waarschijnlijk weeral na een update, vroeger was dit zichtbaar onder de rubriek Wifi-netwerk.

Je kon dan ook nog op modem klikken en zag je het Wan IP-adres.

Dit alles was zeer nuttig, bij problemen kon je zien of je toestel online was in de app.

Ook het WAN-adres zeer nuttig ivm problemen externe benadering IPC-camera.

Via de PC website MijnTelenet kan je wel alles consulteren.

Alvast bedankt

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Verbonden toestellen niet zichtbaar in Telenet App

0 Likes
15 reacties
Edwin60
Freshman Weetjesweter
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Jij bent af! A born reader!

Verbonden toestellen niet zichtbaar via MyTelenet-app

Beste Anakwaboe,

Sorry, zie nu pas je melding verstuurd via mail door Netweters in de spambox webmail Telenet staan.

Leeg die maar eens om de maand, vandaar, vertrouw erop dat Netweters bij nieuw antwoord mij een bericht stuurt, dat blijkbaar nu bij spam komt 🙂

Deel volledig je mening Wifi is onderdeel van het netwerk, zag voor de updates ook mijn LAN verbindingen.

Ondertussen zijn er al 2 updates geweest van de Telenet App, telkens hoopte ik dat het probleem opgelost zou zijn, tis god geklaagd en steeds hart vasthouden wanneer alles perfect werkt en na een update het niet meer zo is.

Alleen al het vernieuwen van het startscherm bij de Olympische spelen, voetbal WK, kerst en nieuwjaarperiode vind ik gewoon overbodig, blijf daar af, er zijn belangrijker zaken, zorgen dat iedere gebruiker, standaard of expert de App ten volle kan benutten.

Leest hier dan niemand mee van Telenet zelf, via WhatsApp krijg ik steeds te horen dat ze weet hebben van dit probleem, ze dit in een volgende update zullen oplossen, dus na 2 updates nog niet opgelost.

PS: Gebruikte vroeger ook een eigen router maar vond ondertussen de functionaliteit van de Modem Telenet in combinatie met de MyTelenet App en hetgeen je in 1 oogopslag kon zien meer dan OK, jammer dit is nu weeral eens teniet gedaan.

0 Likes