Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
retlaw
Professional Beetjesweter
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Verbruik in my telenet app

Hallo, nog iemand bij wie het verbruik in de app niet correct werkt?

laatste versie van de app inps geinstalleerd, modem al gerest.IMG_0477.jpegIMG_0478.jpeg

1 reactie
Turdus_Maximus
Professional Weetjesweter
Star Wars Day On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Verbruik in my telenet app

Net gecheckt; bij mij werkt de app normaal en toont m'n verbruik waarop ik geen afwijkingen zie.

Wat ik wel al gemerkt heb met zowel MijnTelenet in de browser als in de App op de smartphone, is dat die een persistente foutmelding kan blijven geven totdat je je modem eens fysiek(!) heropstart, ik zeg "fysiek" omdat je hem via de app of browser ook kan rebooten maar soms is het nodig om effectief naar het ding te stappen en die even uit de stroom te halen, 30 seconden wachten, en weer inpluggen.

Zo had ik ooit een foutmelding dat mijn netwerk offline is en mijn modem geen verbinding had, terwijl alles gewoon correct werkte, ik had via de app al verscheidene keren heropgestart, maar die melding in MijnTelenet ging maar niet weg...

Totdat ik effectief naar m'n garage ging en de stroomkabel van de modem uit trok... vanaf dat ie dan weer heropgestart was, was alles in orde en de foutmelding in MijnTelenet was weg en sindsdien niet meer terug gekomen.

Toestellen hebben soms nog gewoon 's een harde reboot nodig.

Ik zou zeggen probeer het eens, hopelijk is het bij jou ook opgelost dan.