|
25.756
netweters
|
159.442
antwoorden
|
|
21.493
vragen
|
Hallo, nog iemand bij wie het verbruik in de app niet correct werkt?
laatste versie van de app inps geinstalleerd, modem al gerest.
Net gecheckt; bij mij werkt de app normaal en toont m'n verbruik waarop ik geen afwijkingen zie.
Wat ik wel al gemerkt heb met zowel MijnTelenet in de browser als in de App op de smartphone, is dat die een persistente foutmelding kan blijven geven totdat je je modem eens fysiek(!) heropstart, ik zeg "fysiek" omdat je hem via de app of browser ook kan rebooten maar soms is het nodig om effectief naar het ding te stappen en die even uit de stroom te halen, 30 seconden wachten, en weer inpluggen.
Zo had ik ooit een foutmelding dat mijn netwerk offline is en mijn modem geen verbinding had, terwijl alles gewoon correct werkte, ik had via de app al verscheidene keren heropgestart, maar die melding in MijnTelenet ging maar niet weg...
Totdat ik effectief naar m'n garage ging en de stroomkabel van de modem uit trok... vanaf dat ie dan weer heropgestart was, was alles in orde en de foutmelding in MijnTelenet was weg en sindsdien niet meer terug gekomen.
Toestellen hebben soms nog gewoon 's een harde reboot nodig.
Ik zou zeggen probeer het eens, hopelijk is het bij jou ook opgelost dan.
Harde reboot modem gedaan.
zonder succes, probleem blijft hetzelfde?
Ai...
Dan heb ik geen idee...
Toch zeker niet wat betreft je eerste screencapture...
Wat betreft de tweede melding lijkt me gewoon dat je tegen je verbruikslimiet aanzit voor wat jouw basic abonnement betreft, normaalgezien van zodra je nieuwe verbruiksperiode start wordt dat weer gereset. Je hebt geen 'unlimited' dus dan is die melding wel normaal, ik zou zeggen wacht het even af totdat je nieuwe verbruiksperiode start, blijven de meldingen dan staan zal je toch even met de klantendienst moeten bellen.