Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
retlaw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Verbruik in my telenet app

Hallo, nog iemand bij wie het verbruik in de app niet correct werkt?

laatste versie van de app inps geinstalleerd, modem al gerest.IMG_0477.jpegIMG_0478.jpeg

4 reacties
Turdus_Maximus
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Star Wars Day On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Verbruik in my telenet app

Net gecheckt; bij mij werkt de app normaal en toont m'n verbruik waarop ik geen afwijkingen zie.

 

Wat ik wel al gemerkt heb met zowel MijnTelenet in de browser als in de App op de smartphone, is dat die een persistente foutmelding kan blijven geven totdat je je modem eens fysiek(!) heropstart, ik zeg "fysiek" omdat je hem via de app of browser ook kan rebooten maar soms is het nodig om effectief naar het ding te stappen en die even uit de stroom te halen, 30 seconden wachten, en weer inpluggen.

 

Zo had ik ooit een foutmelding dat mijn netwerk offline is en mijn modem geen verbinding had, terwijl alles gewoon correct werkte, ik had via de app al verscheidene keren heropgestart, maar die melding in MijnTelenet ging maar niet weg...

Totdat ik effectief naar m'n garage ging en de stroomkabel van de modem uit trok... vanaf dat ie dan weer heropgestart was, was alles in orde en de foutmelding in MijnTelenet was weg en sindsdien niet meer terug gekomen.

Toestellen hebben soms nog gewoon 's een harde reboot nodig.

Ik zou zeggen probeer het eens, hopelijk is het bij jou ook opgelost dan.

retlaw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Verbruik in my telenet app

Harde reboot modem gedaan.

zonder succes, probleem blijft hetzelfde?

Turdus_Maximus
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Star Wars Day On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Verbruik in my telenet app

Ai...

 

Dan heb ik geen idee...

Toch zeker niet wat betreft je eerste screencapture...

Wat betreft de tweede melding lijkt me gewoon dat je tegen je verbruikslimiet aanzit voor wat jouw basic abonnement betreft, normaalgezien van zodra je nieuwe verbruiksperiode start wordt dat weer gereset. Je hebt geen 'unlimited' dus dan is die melding wel normaal, ik zou zeggen wacht het even af totdat je nieuwe verbruiksperiode start, blijven de meldingen dan staan zal je toch even met de klantendienst moeten bellen.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 6162
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Verbruik in my telenet app

@Turdus_Maximus 

Die melding betekent niet dat de gebruiker tegen zijn limiet zit. Dat staat er ook niet. Wellicht heeft hij een grote download/upload gedaan en vandaar de 'tip': als je op deze manier verder doet... Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en had nog genoeg volume over. Voor mij komt dit over als mensen 'motiveren' een duurde abo te nemen dat ze eigenlijk niet nodig hebben.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.