Beantwoorden
Jos74
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Verschil mobiel dataverbruik in WIGO bundel

Sedert een tiental dagen geeft de app van telenet een totaal ander resterende datagigs aan dan de cijfers bij de individuele gebruikers. Ook na contact met telenet raakt dit niet opgelost. Er zit een verschil op van 10 giga. Aan wat kan dit liggen?

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verschil mobiel dataverbruik in WIGO bundel

@Jos74  is door voor je mobiel verbruik ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jos74
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Verschil mobiel dataverbruik in WIGO bundel

Ja, enkel mobiel dataverbruik binnen een wigo abonnement.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verschil mobiel dataverbruik in WIGO bundel

@Jos74  heb je de app ook al een sverwijderd en opnieuw geinstalleerd? Dat kan wel eens het probleem oplossen. Anders zou je al een case moeten laten opmaken voor de achterliggende dienst en dan zullen ze daar naar moeten kijken. Want je hebt wel contact gehad zeg je maar misschien loopt er toch iets verkeerd achterliggend. Of je moet wachten tot je maand gedaan is en de tellers terug op nul staan en dan zien wat voor telling het dan geeft. Het kan namelijk ook iets zijn wat wel daadwerkelijk verbruikt is. Want waar baseer jij dat op dat het niet klopt ? Heb je ergens een vergelijking gemaakt  , bijvoorbeeld 'mijn Telenet' ? Want welk verbruik staat daarbij in 'mijn Telenet' ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.