Beantwoorden
Duc53
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Happy New Year! Hoort wie klopt daar? Netjes! It's your fifth party!

Videozone Play Sports werkt niet op IOS

Reeds sinds maart van dit jaar werkt het submenu “videozone” uit de play sports app niet meer op iOS 

De video’s verschijnen wel in beeld maar je kan ze niet starten, hoe vaak je ook op play drukt, geen beweging. App verwijderen, iOS updaten, app herinstalleren, alle mogelijke oplossingen geprobeerd, zonder resultaat. Reeds in mei via FB, Twitter, telefoon, mail contact gehad met Telenet/Play Sports!!! Resultaat: “ onze technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing” Haha, maart 2019 dus hè. Zonde toch, je betaalt voor een volwaardige app in een bundel dan mag je toch verwachten dat je waar voor je geld krijgt. Alle recensies en beoordelingen in App Store halen dit probleem aan, maar ....🙈

0 Likes
2 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Videozone Play Sports werkt niet op IOS

Dit is inderdaad een app die dringend wat aandacht verdient.
Hij lijkt vandaag compleet verwaarloosd. Leven die ontwikkelaars nog? 😉
Ook: ik heb zeer veel apps op mijn Iphone X staan, allemaal ondersteunen ze het schermformaat van de nieuwe Iphone. Behalve deze, die toont dan 2 lelijke zwarte balken.

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Videozone Play Sports werkt niet op IOS

Ik heb dat van de iPhone X resolutie ook aangekaart (@Steven-E) bij de klantendienst "we zijn hiervan op de hoogte en mee bezig, een oplossing is nabij".


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes