Beantwoorden
Ex-Netweter
 

WE'RE UPDATING THE YELO PLATFORM

Hallo

Wanneer ik Yelo TV opstart via safari van Mac IOS krijg ik de volgende fout mleding: WE'RE UPDATING THE YELO PLATFORM.

Via de computer van mijn vrouw ook een Mac heeft ze geen probleem weet er iemand wat ik moet doen om het probleem op te lossen.

Groeten

Patrick

16 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

WE'RE UPDATING THE YELO PLATFORM

Ah vreemd. Ik dacht dat die melding een fout was.
Maar als je chrome wilt gebruiken kan je aan de klantendienst vragen om je geregistreerde toestellen te wissen.

Het werkte vroeger niet meer via chrome omdat chrome npapi niet meer ondersteunde (Silverlight gebruikt npapi)
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

WE'RE UPDATING THE YELO PLATFORM

Fenomeen: nieuwe yeloplay werkt niet op Safari op Mac. Werkte wel in een andere user account en op andere Macs. 

Ik heb dit opgelost in keychain access: daarin heb ik een certificate (weet niet meer precies welk, iets met telenet of yelo) moeten verwijderen, daarna werkte yeloplay terug. Met behulp van de console heb ik uiteindelijk achterhaald waar het probleem lag. Caches en cookies verwijderen zal zeker ook geen kwaad kunnen.