Beantwoorden
Franleenaerts
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

WIGO niet zichtbaar in Telenet-app

Beste,

 

wij hebben het nieuwe Telenet abonnement wigo genomen. Hiervoor had mijn vrouw king en ik kong. Nu zie ik in mijn Telenet app dat dit nog steeds zo is. Is Wigo niet ons nieuwe abonnement of komt die bovenop onze king/kong abonnement? Dit lijkt me dan zeer duur? 
alvast bedankt!

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Wigo

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO niet zichtbaar in Telenet-app

@Franleenaerts  als je over gaat naar een Wigo dan zullen de mobiele nummers er in mee worden genomen. Nu is de vraag wanneer heb je deze wijziging laten doen ? 

Als dat vandaag is houd er dan rekening mee dat achterliggend gezien er een verwerking nodig is voor je orders en dat dus 'mijn Telenet' even de tijd nodig heeft voor een aanpassing. Daarbij komt ook nog dat 'mijn Telenet' vandaag eruit heeft gelegen wegens een storing.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Franleenaerts
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

WIGO niet zichtbaar in Telenet-app

Ik heb deze op 4/11 gewijzigd. Maar als ik weet dat er vertraging op zit is er geen probleem hoor. Ik wou gewoon even zeker zijn dat Wigo ook een mobiel abonnement was op zich dus dat ik maar 1 prijs moet betalen zeg maar :)!

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO niet zichtbaar in Telenet-app

@Franleenaerts  besteld op 4 november dan tel ik 48 uur extra om 'mijn Telenet ' gelijk te krijgen met het achterliggende systeem ( want langer duurt het niet ). Nee dan is er iets niet correct en raad ik je aan de klantendienst te contacteren of een bericht te doen via Whatsapp of Facebook Messenger. Dan zou je al moeten zien staan Wigo en dan kan je ook je persoonlijke profiel(en) in orde maken. Daar krijg je ook een bevestiging van via mail dat je Wigo in orde is en dat je huidige abonnement(en) opgezegd zijn. Dus je King en Kong zouden al weg moeten zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Franleenaerts
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

WIGO niet zichtbaar in Telenet-app

Super vriendelijk om mij te helpen dankuwel!!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO niet zichtbaar in Telenet-app

@Franleenaerts  daar zijn we hier voor om elkaar te helpen 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.