24820
netweters
|
152964
antwoorden
|
20756
vragen
|
Ik log in met mijn gegevens, ga naar internet, dan mailboX aanmaken. En dit komt op mijn scherm. Al 2 dagen.
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Ik zou asap een e-mailadres moeten aanmaken. Maar hoe?
alvast bedankt.
Armand
Kan je - als tijdelijke oplossing - geen alias bijmaken in een bestaande mailbox? Per mailbox kan je er zo 5 maken. Is dat een optie?
Mijn Telenet > Mijn Internet > E-mail > Mailbox beheren
Ik kan trouwens wél een mailbox aanmaken. Het is te zeggen: klikken op Mailbox aanmaken resulteert in een scherm waar ik gebruikersgegevens en wachtwoord moet invullen. Geraak jij daar ook of krijg je dadelijk die foutmelding?
Wat je ook kan proberen: via een andere browser (Firefox, Pale Moon, ...).
Ik heb dit probleem ook al verschillende keren gehad op MijnTelenet (met verschillende functies) en soms werkt het snel terug en soms duurt het een tijdje.
De enige snelle oplossing is bellen naar de helpdesk en het door hen laten doen...
Ik heb ondertussen een nieuwe beheerder aangemaakt.
Gebeld met Telenet. Niemand aan de lijn gekregen.
Dus na 3 dagen nog steeds geen extra email.
Hoe bedoel je "niemand aan de lijn gekregen"? Je krijgt toch altijd iemand aan de lijn als je de juiste nummers kiest en lang genoeg wacht? De technische dienst is altijd bemand. Wanneer heb je gebeld en naar welke dienst?