Beantwoorden
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Vrt.nu is binnenkort beschikbaar als app voor Samsung Tizen tv's. TV Vlaanderen al een tijdje, VTM.go ook. Waar is Telenet?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Samsung Tizen

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
Tags (3)
21 reacties
Vanquish78
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Ik had de klantendienst in december hierover gecontacteerd nadat ik mijn nieuwe Samsung TV had aangeschaft met Tizen platform.

De medewerker van Telenet zei toen al dat de app van Telenet TV nog niet op punt stond maar dat ik de site in de gaten moest houden. Het zou een kwestie van maanden zijn. Ondertussen zijn we een half jaar later en gisteren heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantendienst (ik betaal wel voor een TV box met iconic en zou graag een werkende app willen op beide TV's). Deze medewerker vertelde mij dat ze blijkbaar problemen hebben om de app in orde te krijgen voor het Tizen platform. Maar alweer moet ik de site in de gaten blijven houden voor updates. 🙄 Al goed dat ik beneden nog een box staan heb...

luceec
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Daarvoor een Sony gekocht met Android TV ingebouwd.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@luceec Dat is toch te gek dat je daarvoor speciaal een andere tv koopt. Binnen 2 of drie jaar kan uw android tv de nieuwste versie mss niet meer aan. Er zijn betere opties zoals een apple tv.

0 Likes
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Het gekke is dat de TN app op Tyzen wel degelijk bestaat maar dat ie gewoon geblokt wordt door het abonnementstype (en dan nog het duurste ook), enkel login mogelijk via een TN streaming login

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Niks geks aan. Heb ook android met buildin chromecast, en als dit niet meer moest werken koop je gewoon een mediabox of chromecast en is probleem opgelost.

Btw... Ik zou eens gaan vragen aan apple voor een vergoeding voor reclame.. 9/10 posts dat je doet zit minstens 1x apple in 🤑🤑

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@DeLLiAnO Ik ben inderdaad een apple adept. Ik begrijp ook niet waarom mensen niet zouden kiezen voor een makkelijk te gebruiken eco systeem. 

Ik zie hier mensen klagen over het feit dat ze meerdere afstandsbedieningen moeten gebruiken, ik gebruik 1 om mijn tv te bedienen, en ik kan er mijn camera's mee bekijken, mijn lichten bedienen, mijn rolluiken bedienen. Een wachtwoord of login invullen dan kan ik da gewoon op mijn iphone doen, dat scherm komt op mijn iphone zodra iets moet ingevuld worden.

De apple tv is het grootste single platform. Bij android heb je de verschillende versies van chromecast tot shield. Je kan daar moeilijk verwachten dat een app op al die verschillende toestellen op dezelfde manier zal reageren. Bij android zijn der versies sneller out of date, terwijl mijn apple tv HD van 7 jaar oud nog steeds updates ontvangt.

Ja dus heb hier alles van apple in huis, Een van de problemen is dat die dingen niet rap kapot gaan. Ik had mijn ipad2 aan mijn stiefvader gegeven om netflix te kijken en da spel blijft ma werken zelf al krijgt hij geen updates meer. Ik wilde mijne ipad air doorgeven aan hem maar hij wil die oude niet lossen dus hangt die air nu in mijne keuken om mijn huis te bedienen.

Ja ik heb graag het nieuwste, maar is nie makkelijk als het oude nie kapot gaat.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@Christof75 

Je hoeft je helemaal niet te expliceren hoor, is gewoon geintje onder android/ios gebruikers😉. (Bedoel het echt niet persoonlijk) Weet goed wat voordeel en nadeel zijn bij beide partijen. 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes