Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Werking YUGO minder dan WIGO (tv-gids/doorspoelen)

Beste, ik ben nieuw op dit forum. Dus ik weet nog niet hoe alles hier verloopt.

Ik heb een vraag in verband met mijn nieuw abonnement Yugo all in. 

Al een paar dagen kijk ik tv via de Yugo-app en tot nu toe valt dit niet goed mee.

Dit systeem is heel anders dan met de digicorder van Wigo (die we eerst hadden).

De tv-gids bij Wigo is veel overzichtelijker dan bij Yugo. Bij één klik zie ik een aantal tv-zenders en voor de andere zenders kan ik gewoon naar onder scrollen. Bij Yugo moet ik per zender klikken en scrollen om te zien wat er die dag op die zender komt.

Als je een programma opneemt bij de digicorder (Wigo) dan kan je achteraf pauzeren, achteruit en vooruit spoelen. Met Yugo kan dat amper of niet (-10 sec, +30 sec). Bijvoorbeeld: wij kijken elke dag naar het vtm-nieuws. (uitgesteld) Het sportnieuws interesseert ons niet, dus wij spoelen door en kijken nog naar de afsluiter van het nieuws. Bij Yugo had ik vtm-nieuws bij bewaren geplaatst om uitgesteld te kijken. Maar bij het sportnieuws wilde ik door spoelen en dat ging niet. Het bericht verschijnt :" bij deze zender kan je niet doorspoelen".

Bij sommige zenders kan je zelfs niet pauzeren tijdens een programma. Gisteren keek ik naar een programma bij Fox, ik wilde even pauzeren en dat ging niet. Ik kreeg de melding: bij deze zender kan je niet achteruit of vooruit spoelen en niet pauzeren.

Ook vraag ik mij af door tv-kijken via streaming of mijn verbruik niet te hoog wordt en daardoor op het einde van de maand moet bij betalen.

Ik krijg al spijt dat ik dit nieuwe abonnement aan geschaft heb.

Kan iemand mij hiermee helpen?

 

Titel gewijzigd door @Jolien5 | Vorige titel: Yugo

0 Likes
1 reactie
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Werking YUGO minder dan WIGO (tv-gids/doorspoelen)

Ik vrees dat je inderdaad tegen de minpunten van Yugo loopt.

Het verbruik lijkt me één van de grootste.

 

De VTM zenders kan trouwens enkel doorspoelen met een digicorder (met harde schijf).

Met een TV box of een digibox in combinatie met een Wigo abonnement lukt dit ook niet.
Pauzeren lukt hier wel op Fox als je het programma zelf start met Terugkijk TV (TV box/Telenet TV app/Terugkijk TV)


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes