Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Wifi onvindbaar

Hallo, sinds 2 dagen maakt mijn gsm geen verbinding meer met mijn telenet wifi. Deze komt ook niet meer tussen de beschikbare draadloze netwerken. Ik heb niets aan mijn gsm of telenet veranderd. Andere toestellen maken nog wel verbinding. Internet werkt ook nog. Iemabd ideeën?
0 Likes
6 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Wifi onvindbaar

GSM eens volledig uitschakelen en terug inschakelen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wifi onvindbaar

Probeer de "standaard" oplossing eens: even uit- en aanzetten. Niet alleen je smartphone zoals al werd voorgesteld, maar ook je router (die van jezelf en/of de modem/router van TN). Even uit het stopcontact trekken mag ook.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wifi onvindbaar

Hallo,

Router had ik al geprobeerd, maar met het in- en uitschakelen van mijn gsm was het opgelost. Samsung had updates uitgevoerd.
Bedankt!
0 Likes
ronald-v-e
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wifi onvindbaar

Dat er bepaalde toestellen geen wifi verbinding meer kunnen maken zou vooral op toestellen voorkomen die op windows draaien dit zou te maken hebben met een nieuwe update van windows van de laatste dagen maar blijkbaar zou met het volledig herstarten van toestel opgelost zijn en windows zou al een nieuwe update klaar hebben voor dit probleem  dus niet gewoon aan en uit maar volledig afzetten en terug opstarten zou helpen want wachten op update heeft wijnig zin als je geen wifi verbinding hebt Smiley Knipoog

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wifi onvindbaar

@ronald-v-e- Ik denk dat ik weet waar het over gaat, maar in dat geval gaat het enkel om Windows 10.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ronald-v-e
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wifi onvindbaar

Ja inderdaad het zou hier gaan over een update van Windows 10 dat was ik er even vergeten bij te vermelden en ook niet alle toestellen zouden er last van hebben!  

 

0 Likes