41726
netweters
|
18254
gesprekken
|
19736
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probeer de "standaard" oplossing eens: even uit- en aanzetten. Niet alleen je smartphone zoals al werd voorgesteld, maar ook je router (die van jezelf en/of de modem/router van TN). Even uit het stopcontact trekken mag ook.
Dat er bepaalde toestellen geen wifi verbinding meer kunnen maken zou vooral op toestellen voorkomen die op windows draaien dit zou te maken hebben met een nieuwe update van windows van de laatste dagen maar blijkbaar zou met het volledig herstarten van toestel opgelost zijn en windows zou al een nieuwe update klaar hebben voor dit probleem dus niet gewoon aan en uit maar volledig afzetten en terug opstarten zou helpen want wachten op update heeft wijnig zin als je geen wifi verbinding hebt
@ronald-v-e- Ik denk dat ik weet waar het over gaat, maar in dat geval gaat het enkel om Windows 10.
Ja inderdaad het zou hier gaan over een update van Windows 10 dat was ik er even vergeten bij te vermelden en ook niet alle toestellen zouden er last van hebben!