Beantwoorden
Simon
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! Pionier Primeur!

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!

Als ik op deze website op zoek ga naar wanneer yelo play beschikbaar wordt voor Windows phone 8, lees ik dat de bestaande yelo TV app beschikbaar blijft. (nooit dus)

Yelo play is een fantastische app, die veel beter is dan yelo TV.

Deze app wordt ook gebruikt in de huidige media campagne van Telenet, alsook de verkoop van Nokia Windows phones. De klanten inlichten dat WP8 gebruikers niet kunnen rekenen op de laatste nieuwe snufjes die alom aangeprezen worden lijkt mij verplicht.
Hier komt nog bij dat ik windows phone gebruikers toch ook maandelijks een factuur krijgen voor de telenet service.

Wij hebben anderhalf jaar lang moeten wachten op Yelo TV en nu kunnen we op Yelo play ook niet rekenen.

Bij deze ben ik dus behoorlijk ontgoocheld.
Vandaar mijn vraag: wanneer kunnen wp8 gebruikers Yelo play installeren op hun toestel?

 

8 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!

Wanneer voor Windows 8 en Windows Phone 8?

  • Windows 8 (op tablet & pc): in de eerste helft van 2015
  • Windows Phone 8: de huidige Yelo TV-app blijft werken

Bekijk het hele artikel op klantenservice.

 

 

Mocht dit antwoord je geholpen hebben mag je het als oplossing markeren. Zo weten andere gebruikers met dezelfde vraag dat hun vraag alvast is beantwoord.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
dandries
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!

En het alternatief yelo tv blijkt (sinds gisteren) niet meer te werken op mijn WP Nokia Lumia 635?

Tijd voor een Windows Phone Yelo Play versie!

0 Likes
Simon
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! Pionier Primeur!

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!

Maw ik kan fluiten achter play more, ik ga heus geen 25 euro voor iets betalen met mazr de helft van de functionaliteit 😐
0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!

@ simon

 

Je ziet 1 detail over het hoofd en dat is dat yelo tv/yelo play geen direct onderdeel is van play of play more. Yelo tv/yelo play is een GRATIS EXTRAATJE' zoals triiing. Geen basis functie van play of play more.

 

Mensen zonder play of play more kunnen yelo tv/yelo play ook gebruiken.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
dandries
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!


@talen schreef:

Wanneer voor Windows 8 en Windows Phone 8?

  • Windows 8 (op tablet & pc): in de eerste helft van 2015
  • Windows Phone 8: de huidige Yelo TV-app blijft werken

Nou: Windows Phone 8: de huidige Yelo TV-app blijkt dus niet meer te werken sinds de laatste update.
Misschien beginnen denken aan een Windows 10 versie?

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!

Bij mij is de Yelo Tv-app zelfs verdwenen uit de applijst, al blijft hij wel als geïnstalleerd vermeld staan. Heel vervelend, want nu kan ik de app niet verwijderen of herinstalleren.

Ik vind inderdaad ook dat Telenet apps zou moeten voorzien voor de toestellen die ze in hun winkels verkopen en waarmee ze zelfs promotie voeren. Maar misschien (hopelijk) wordt er achter de schermen wel gewerkt aan een nieuwe versie?

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!

Daar kan ik helaas niet mee helpen. Ik heb geen windows phone tot mijn beschikking. Hiervoor dien je je eerder te melden tot microsoft want dit lijkt eerder een probleem bij hen dan bij telenet gezien het probleem zich voordoet bij de apps die geinstalleerd zouden moeten staan op de telefoon.

 

Zoals ook eerder aangegeven komt de yelp play app richting windows phone. Exacte datum is er op dit ogenblik niet. Het zou in de eerste helft van 2015 moeten gebeuren.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
fanuelvdv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! Hi there!

Windows phone yelo play. Niet beschikbaar!

iemand het zelfde probleem of een oplossing ?

 

In de app-store bij windows phone staat yeloplay, de naam blijft hetzelfde bij download maar na installatie blijkt dit de yelotv app te zijn ? na verwijderen en herinstallatie blijft dit hetzelfde

 

besturingsysteem op phone: windows 10

0 Likes