Beantwoorden
DBM
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Hoort wie klopt daar? Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

YUGO-foutmelding bij live tv: "Er is iets fout gelopen"

Ik heb Yugo-tv en wat betreft het herbekijken van tv-programma's, beeldkwaliteit en de integratie van Streamz geen kwaad woord. Indien ik live zenders bekijk dan loopt het vaker fout. Een voetbalwedstrijd CL op Zes, de Rode Duivels op VTM of een wedstrijd via Play Sports dan reken ik op minstens 1 keer per wedstrijd de stream die stopt met dan de melding 'Oeps, er is iets foutgelopen...'. Dit gebeurt met eender welke browser. Bij het contacteren van Telenet overloopt de medewerker steeds hetzelfde stappenplan met uiteindelijk de boodschap dat het waarschijnlijk aan mij ligt.

 

Titel aangepast door Jordi | Vorige titel: Oeps, er is iets foutgelopen

0 Likes
3 reacties
leeuw1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

YUGO-foutmelding bij live tv: "Er is iets fout gelopen"

hier ook met de browsers : zelfs bij het inloggen van eender welk telenet site (mijn telenet, webmail, netweters) alleen met google chrome werkt het inloggen wel ?? (hier althans)

0 Likes
DBM
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Hoort wie klopt daar? Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

YUGO-foutmelding bij live tv: "Er is iets fout gelopen"

Antwoord van Telenet:

 

"Eigenlijk zijn het vooral programma's die ervoor zorgen dat je cookies verwijderd worden. Deze kunnen ervoor zorgen dat je geen toegang krijgt. Via deze link kan je nog meer info vinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hulp-bij-geregistreerde-toestellen-yelo-app-yelotvbe/?fbcl.... Herstart ook best je toestel na een aanpassing. Bert"

0 Likes
Christofgh
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

YUGO-foutmelding bij live tv: "Er is iets fout gelopen"

Ik heb sinds vandaag ook problemen met yugo op mijn apple tv, ik kan gewoon kijken maar zodra ik mijn geluid via mijn homepods stuur krijg ik “dit ging fout” met onderaan foutje13. Wel goed dat we nu kunnen pauzeren, opgenomen programmas zijn nog altijd een warboel, waarom niet meer maken zoals op een digicorder