24769
netweters
|
152547
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds de update kan ik onder het menu ‘verder kijken’ de programma’s die ik niet wil verder kijken niet meer verwijderen. Al vlug staat ‘verder kijken’ vol. Ik kreeg het advies om in de video lang te drukken waarna een menu zou moeten verschijnen om de video naar de prullenbak te verwijderen maar bij mij gebeurd er niets! Nu enkel de mogelijkheid om dit video de pc te verwijderen. Ik gebruik de recentste iOS updated op een IPhone 7.
Nog iemand problemen om deze video’s onder ‘verder kijken’ te verwijderen ?? Aan de app ontwikkelaars: waarom geen gewoon kruisje in de rechter bovenhoek van de video om deze simpel te verwijderen. Nu proberen jullie steeds iets anders wat bugs en compatibiliteitsproblemen met zich meebrengt.
Ik heb het kruisje ook voorgesteld. Dus hoe meer mensen dit doen des te meer er geluisterd wordt 😉 overigens geen problemen bij mij op android.
Lukt het van jou om programma's te verwijderen uit 'verder kijken'? Je moet zogezegd even drukken boven de titel in de video waarna een menu moet verschijnen. Waarna je het zou moeten kunnen verwijderen. Op mijn Iphone 7 en Ipad 4 lukt het alvast NIET (beiden met recentste IOS versie).
Snap ook niet waarom app ontwikkelaars alles zo onnodig ingewikkeld willen maken. Een kruisje of een vuilbakje (zoals in de PC Yugo TV versie) was een veel betere, werkende keuze geweest. Hopelijk vlug een update om deze bug (die volgens de klantendienst echt wel werkt) er uit te halen!
Op Android geen problemen blijkbaar...heb je ook een ios toestel om dit voor mij te testen??
Kreeg vandaag een vriendelijke mevrouw aan de lijn van Telenet. Echter zij kende de Yugo app niet en kon die ook niet installeren? Begrijp niet hoe de Telenet klantendienst eigenlijk werkt. Het enige advies die ik kreeg was dat ik best eens naar een Telenet shop ga.