Beantwoorden
Baaf
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Ik heb net een nieuwe samsung Tab 7 aangeschaft. Bij de Yelo Play app schokt het beeld heel de tijd. Ik heb dit probleem nooit gehad met mijn vorige en veel oudere tablet. Is hier enige oplossing voor?

 

Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: Yelo Play - Samsung Tab 7 

Tags (1)
0 Likes
47 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

@Jojoke 

Heel fijn en goed dat je mee denkt in een bepaalde oplossing en dat deze workaround werkt. Misschien kan het bepaalde andere ook wel helpen maar natuurlijk heeft niet iedereen Netflix of wil de app installeren om dat ze niet het gebruiken. De vraag is dan ook of dit dan ook echt bij iedereen zou werken. 

 

Ik zou zelf ook niet  'verplicht' moeten zijn om dit op mijn tablet te zetten om dit probleem op te lossen. Het is aan Telenet om dit soort problemen op te lossen dat hun een update uitbrengen waardoor deze problemen er niet zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Luigiduvel
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Heb ik geprobeerd op mijn Galaxy Tab a7, zonder resultaat. 
ook de voorgestelde oplossing met swipen en vinger op de balk houden werkt niet. Pffffff

Nog steeds geen oplossing. 

0 Likes
LucDG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo Play - schokkerig beeld op Samsung Tab 7

Werkt niet op samsung a7   nog steeds schokkerig beeld   

 

0 Likes