24785
netweters
|
152663
antwoorden
|
20729
vragen
|
Wanneer ik in de menubalk onderaan de app op TV kijken klik sluit de app zich, met andere woorden TV kijken is niet mogelijk. App al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook al verschillende malen uit- en ingelogd, zonder enige resultaat. Laatste versie van iPadOS is geïnstalleerd (iPadOS 15.6.1). Is hier een oplossing voor?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Yelo TV app op iPad Pro probleem
Het is gewoon telenet die slechte service levert, gewoon opzeggen en naar de concurrentie gaan want van telenet gaan er geen oplossingen komen.
Ik was gecontacteerd door een van de ontwikkelaars en zelfs na alles doorgegeven te hebben werden de problemen niet aangepakt. ze nemen gewoon slechte ontwikkelaars omdat ze goedkoper zijn maar niet bekwaam.
De grote vraag is … is het zoveel beter bij de concurrentie ? Alle telecom bedrijven zijn in hetzelfde bedje ziek …
Veel slechter kn het toch niet zijn. Ze moeten gewoon een andere app ontwikkelaar nemen, aangezien het bij de concurrentie wel beter gaat
Heeft iemand al een oplossing hiervoor. Ik heb net hetzelfde probleem.
Wat een amateurisme. Hier ook zelfde probleem: Yelo TV app crasht wanneer men klikt op "TV Kijken". iPad Pro met iPadOS 15.6.1.