Beantwoorden
Danhac
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Yelo app ipad: opname alleen begin bekijken

Bij het bekijken van een opname van de digicorder op de ipad kan dit enkel van het begin. Heb ik een half uur gekeken bv dan kan ik de opname enkel pauzeren en de volgende keer enkel en alleen terug van het begin bekijken. De opname staat ook niet in kijklijst. 

 

Ik heb twee digicorders en twee digiboxen. Ik kan de opnames ook vanop ipad maar swipen naar één digicorder, ik vermoed deze waarop de opname staat. 

 

In 'mijn telenet' hebben de digicorders en boxen een naam, maar wanneer ik ze op tv bekijk in de opnamelijst zie ik alle opnames, maar als ik deze wil rangschikken in functie van de digicorders zie ik de naam niet van de digicorder, maar het mac-adress.

 

Zijn al deze problemen gelinkt.

 

Dank bij voorbaat.  

Tags (3)
0 Likes
3 reacties
Danhac
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Yelo app ipad: opname alleen begin bekijken

Bij het bekijken van een opname van de digicorder op de ipad kan dit enkel van het begin. Heb ik een half uur gekeken bv dan kan ik de opname enkel pauzeren en de volgende keer enkel en alleen terug van het begin bekijken. De opname staat ook niet in kijklijst.

Ik heb twee digicorders en twee digiboxen. Ik kan de opnames ook vanop ipad maar swipen naar één digicorder, ik vermoed deze waarop de opname staat.

In 'mijn telenet' hebben de digicorders en boxen een naam, maar wanneer ik ze op tv bekijk in de opnamelijst zie ik alle opnames, maar als ik deze wil rangschikken in functie van de digicorders zie ik de naam niet van de digicorder, maar het mac-adress.

Zijn al deze problemen gelinkt.

Dank bij voorbaat.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo app ipad: opname alleen begin bekijken

Als je de iPad kantelt, krijg je onderaan normaal een balk te zien waarin je kan slepen om naar een vroeger/later tijdstip in de opname te gaan. Bekijk je dit eens?

 

Een opname kan je inderdaad alleen swipen naar de Digicorder waar het programma is opgenomen. 

 

En heb je de namen van je digicorders al eens via de digicorders zelf aangepast in de instellingen?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Danhac
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Yelo app ipad: opname alleen begin bekijken

Dag Suzy

 

bedankt voor je antwoord. 

 

Ik had het balkje onderaan al gezien en dat is nu inderdaad de enige optie om vooruit te gaan naar waar ik het kijken naar de opname was gestopt. Maar mijn punt was dat vroeger de app op de iPad zelf kon onthouden waar ik was gestopt met kijken en er aangeduid stond 'opname verder bekijken'. Nu kan ik enkel maar steeds van begin kijken. 

 

Vroeger kon ik toch opnames swipen naar gelijk welke digicorder of player dacht ik. 

 

Dat laatste heb ik ook al gedaan. helpt allemaal niet veel. Heb net gezien dat gisteren Tomh een zelfde probleem heeft gelogd. 

 

Daniel

0 Likes