Beantwoorden
Wapsi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo play app speelt automatisch op digicorder

Wanneer ik via Yelo Play een opname wil bekijken op mijn smartphone, maar deze enkel via de digicorder kan bekeken worden, start het afspelen automatisch via de digicorder. Er wordt geen melding op voorhand weergegeven. Er is ook geen mogelijkheid om de digicorder uit te schakelen via de app. Gevolg, trappen af naar beneden om tv en digicorder uit te schakelen, telkens dit gebeurt. Qua usability, serieuze tegenvaller. Even een opname in bed bekijken is steeds met fingers crossed, hopende dat de tv beneden niet aanvliegt. Is er een manier om dit te voorkomen?

Tags (1)
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Yelo play app speelt automatisch op digicorder

@Wapsi 

Is dat voor alle opnames of voor opnames van bepaalde zenders?

In het laatste geval kan je eens kijken naar een oudere draad. Hoe je die opnames kunt herkennen kan ik niet direct zeggen.

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/Deze-opname-kun-je-alleen-bekijken-op-digicorder/td-p/14373

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wapsi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo play app speelt automatisch op digicorder

@louishufk 

Nee dit is niet voor alle opnames. Ik weet dat je sommige opnames niet mobiel kan bekijken omdat Telenet de rechten niet heeft om ze mobiel te streamen. Maar dat is niet het probleem. Het probleem is dat er geen melding op voorhand verschijnt wanneer dit het geval is. Tv floept aan en begint te spelen. Ik wil niet telkens op goed geluk een opname proberen of te spelen... Een melding op voorhand, alla "hey, ik ga op tv afspelen" zou handig zijn.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yelo play app speelt automatisch op digicorder

Om frustraties te vermijden kan je opnames filteren.

 

"Gebruik de filter om...

  • alleen de opnames weer te geven die je kan bekijken via de Yelo Play-app."

 

Bron: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-opnemen-via-yelo-play/

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wapsi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo play app speelt automatisch op digicorder

@Wheng super dat zocht ik dus!