Beantwoorden
Gr4v1s
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Wanneer ik de yelo-play app open op mijn pc vraagt hij telkens 'Upgrade nu!'  Er is geen update beschikbaar in de store en als ik de app verwijder en opnieuw installeer krijg ik dezelfde melding.

 

Is het sedert kort niet meer mogelijk om via de app te kijken op PC windows 10 en heb ik een melding gemist?

36 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Dan geef je aan al uw toestellen hetzelfde mac-adres en je hebt maar één registratie.

Het gaat er ook niet om wat ik normaal vind. Het gaat erom hoe iets werkt of niet werkt. Kan het anders? Dat weet ik niet. Ik ken al de vereisten niet van de inhoudleveranciers. Die vereisten verschillen van leverancier tot leverancier.

0 Likes
dimirafc
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@janne_man Ja inderdaad dat kan allemaal maar dan met een mogelijkheid tot cloning in je eigen router en dat gaat niet in de standard router van telenet.

 

Ik denk dat we allen genoeg betalen voor een app te laten draaien op de W10 store niet , er zijn altijd personen die work arounds vinden, maar wat met de grote hoop die ook gewoon willen genieten van de play app ? Daar gaat het mij om.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@dimirafc Wat bood de yelotv app op Windows 10 meer dan  yeloplay.be? Ik heb ze beiden gebruikt en nooit iets gezien van meerwaarde van het ene ten opzichte van het andere. Vind jij het normaal dat ondernemingen die een besturingssysteem verkopen of zogezegd gratis geven een controle willen over welk programma je op je computer mag zetten? Of het nu over Google, Apple of Microsoft gaat het maakt niets uit. Alle drie zijn groot geworden mede dank zij de input van open source. Maar eens ze de macht hebben, willen ze alles controleren. Mijn smaak is uiteraard verschillend van de uwe. Geef mij maar iets wat meer standaard werkt en waarbij ik niet verplicht ben om mij nog meer te binden aan één van deze mastodonten.

Het grote voordeel om van yeloplay.be aan te bieden is dat dit platform onafhankelijk werkt. Dat je nu een Apple, een Windows pc of een Linux met al zijn varianten gebruikt, maakt niets uit. 

0 Likes
jeroendp
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! Hi there!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Wat een **bleep** service alweer...

0 Likes
Hermanm
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Windows 10 zelf is toch niet weg maar enkel windows 10 mobile. De yelo app kan toch gewoon verder blijven werken op een windows computer!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Ik zou zeggen, lees het bericht van Suzy nog een keer na. Dat lijkt me toch duidelijk genoeg.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Skoare
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

heel leuk zo kijken via de browser...

helaas om de zoveel dagen een foutmelding dat al de toestellen reeds zijn geregistreerd en dat ik 

superlang moet wachten tot het weer een werkt voor een dag of 10...

 

is er daar geen oplossing voor?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Als je u steeds opnieuw moet aanmelden is de kans groot dat dit komt omdat de cockies verwijderd zijn. 

0 Likes
Chui
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Behoorlijk kortzichtig van jullie om deze beslissing te verhalen op een besturingssysteem - Windows 10 Mobile - dat inderdaad ondertussen niet meer ondersteund wordt.

 

Bij mijn weten nadert het besturingssysteem Windows 10 wel bijna het 1 MILJARD gebruikers wereldwijd maar die laten jullie dan ook maar in de kou staan met een inferieure webervaring via yeloplay.be

 

Wel een steeds hogere factuur maar steeds mindere kwaliteit op mijn Windows 10 Surface toestellen! En ik zal hoogstwaarschijnlijk niet de enigste klant zijn in dit geval....

 

Bedankt Telenet!

0 Likes
Chui
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Webdeveloper zeker? Sinds overschakeling naar yeloplay.be op mijn Surface toestellen voortdurend haperingen tijdens het live tv kijken.... ja wat een heerlijke ervaring via de browser! #QED

0 Likes
Peter15
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

hoe kan ik  nu op mijn laptop yelo play bekijken?

Wat is nodig? Op wat voor laptop ? Op wat voor browsers?

0 Likes
Wivine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

bij mij werkt yeloplay.be ook niet pfffttt

0 Likes
Race-Eendje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Hier ook niet, wél via Chrome, maar ik wens de app te gebruiken.

0 Likes
Race-Eendje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Yelo Play is zelfs niet meer downloadbaar via de Microsoft Store, lijkt me.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@Race-Eendje 

Sinds geruime tijd kan je op pc enkel nog met je webbrowser nog via yeloplay kijken.

0 Likes