Beantwoorden
Phille
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play login timeout

Alle sites inclusief telenet.be werken prima, maar als ik op yelo play of mijntelenet.be wil inloggen, dan duurt dit minuten alvorens de login doorgaat.

Bijkomend kan ik geen enkele live uitzending of play content bekijken. Ik krijg nog wel de lijst met content te zien maar als ik iets wil bekijken, dan blijft de zandloper draaien en krijg ik uiteindelijk een streamingprobleem melding te zien.

Heb modem herstart, speedtest gedaan (100Mb down/15Mb up) maar geen resultaat. 

0 Likes
2 reacties
Phille
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play login timeout

login.prd.telenet.be --> daar blijft het steeds op hangen

 

wat ik ook raar vind, is dat op mijn yelo play app op de gsm, tv kijken bijna nooit van de eerste keer lukt. een workaround die ik dan moet toepassen is de app in de taskmanager sluiten, opnieuw opstarten en dan lukt het wel.

Ik heb dit ook al getest door eerst de app te sluiten in de app manager, dan app starten, tv proberen kijken (lukt niet), dan app weer sluiten in taskmanager, weer starten en dan lukt het dus wel.

er is duidelijk iets niet ok met de login procedure maar ik kan zelf niet meer bedenken wat de oplossing zou zijn.

Please help

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo play login timeout

zou er een inlog probleem zijn zoals paar maand geleden???

@Phille best eens bellen naar telenet met je probleem en een case laten opmaken zodat ze dit verder kunnen bekijken.

 

ps: welke merk en type is het van je toestel en gebruikte software er op (android of iOS)


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.