Beantwoorden
Chris76
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo tv app login oneindige loop

Sinds kort geraak ik niet meer ingelogd in de Yelo app op mijn telefoon.   Het heeft altijd perfect gewerkt.

Het gele rondje blijft oneindig ronddraaien, na ingeven van login gegevens.

Ik heb reeds alles geprobeerd van wat ik op het web gevonden heb:  app meerdere keren opnieuw geïnstalleerd,  telefoon herstart,  clear data/cache van de app etc.

Allemaal zonder resultaat.   Enig idee wat ik nog kan proberen? 

Aan mijn login gegevens ligt het niet, aangezien ik op mijn laptop wel kan inloggen op yelo.    Inloggen op mijn telefoon op de 'Telenet app', lukt overigens wel.

We hebben nog steeds een digibox, dus de Yelo app is de correct app.

Alvast bedankt voor de hulp.

0 Likes
3 reacties
Chris76
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo tv app login oneindige loop

Ik heb net al mijn 'geregistreerde' toestellen verwijderd in mijntelenet.   Nu heb ik geen mogelijkheid om een toestel opnieuw te registeren? 😡

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 528
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Yelo tv app login oneindige loop


@Chris76  schreef:

Ik heb net al mijn 'geregistreerde' toestellen verwijderd in mijntelenet.   Nu heb ik geen mogelijkheid om een toestel opnieuw te registeren? 😡


@Chris76 Als je niet meer kan aanmelden op 1 toestel zou ik even controleren of jouw toestel de meest recente software versie heeft. Eventueel eens nakijken of de app up-to-date is?

Voor het tweede issue: als je geen toestellen meer kan registreren, kan je best even contact opnemen met de klantendienst van Telenet. Dan kunnen zij dit in detail nakijken voor jou.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Chris76
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo tv app login oneindige loop

De app is up-to-date.  Van mijn telefoontoestel komen geen updates meer uit (Samsung Galaxy S7, Android 8).   Tot 14 dagen geleden werkte alles prima en dan ineens niet meer...

0 Likes