Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Scherm Netweters in Firefox.

Sinds deze namiddag krijg ik een heel raar scherm van Netweters in Firefox (versie 102.0.1 64 bits Windows 10)

Met Chrome krijg ik het zoals het hoort.Netweters01.png

 

Dit is maar een stukje. Blijkbaar leest Firefox de opmaaktags niet. Computer opnieuw opgestart, Firefox opnieuw opgestart. Ik moet wel zeggen dat er in FB ook rare gedragingen zijn. Soms begint die zomaar allerlei onderwerpen in snel tempo tevoorschijn te toveren. Iemand een oplossing?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
7 reacties
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Scherm Netweters in Firefox.

Ik heb dit zelf even getest op Firefox, zowel op mijn laptop als op mijn smartphone, maar mij bij ziet de site er goed uit. Kan je de cache en cookies even verwijderen?


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Scherm Netweters in Firefox.

Opgelost. Werkt nu wel na verwijderen van de cookies. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. 😉



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scherm Netweters in Firefox.

De cache opschonen lijkt bij FF nogal dikwijls de juiste remedie om rare problemen op te lossen ...

Leuk weetje ... 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scherm Netweters in Firefox.

In de plaats van cache opschonen kan het vernieuwen ook een oplossing zijn. Dat doe je door deze toetscombinaties: (kies één van de twee)

janne_man_0-1657747155056.png

 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scherm Netweters in Firefox.

@janne_man 

Die Ctl F5 gebruik ik inderdaad af en toe, maar dan als substituut voor "heropstarten". Is dat niet effectief een shortcut om enkel "die ene pagina" opnieuw op te starten? Een "refresh" zou ik het noemen ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scherm Netweters in Firefox.

@StefaanH 

Met F5 wordt de webpagina herladen vanuit de cache.

Met CTRL+F5 de pagina herladen zonder gebruik te maken van de cache.

Ik meen eens vastgesteld te hebben dat men soms een paar keer CTRL-F5 moet doen. Ik weet niet of het nonsens zijn wat ik veronderstel: er zijn tussenliggende caches en de  CTRL+F5 heeft enkel betrekking op de eerste cache die de vernieuwingsvraag tegenkomt. Mogelijk was mijn herinnering van mijn waarneming niet correct.

Dit is wel een oud artikel, maar de inhoud is nog steeds actueel.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Scherm Netweters in Firefox.

Ik gebruik dat inderdaad ook regelmatig en soms enkele keren na elkaar. In mijn geval, de slechte weergave van de Netweters, lag dit duidelijk aan een of andere cookie.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes