Beantwoorden
Funsterbe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes!

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

Microsoft Lumia 640 , yelo tv werkte super. Nu bij opstart "je gebruikt een oude yelo tv versie. Upgrade de yelo tv app. UPGRADE NU! 

Daar klik je op en in de store staat geïnstalleerd en kan je niet upgraden.  

 

App gewist en opnieuw geïnstalleerd maar blijft Upgrade vragen en werkt dus niet.

Als ze nu eens gewoon  de verschillende versies naast elkaar lieten bestaan.

0 Likes
9 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

Ik vrees dat het Windows Phone hoofdstuk voorbij is. Vooral Android en iOS domineren de markt en ik denk niet dat het voor TN loont om nog te investeren in een nieuwe versie van de Yelo Play app. Ik kan me vergissen. Je kan altijd telefonisch contact opnemen via het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter om het na te vragen.

 

Via een browser kan je wel naar yeloplay.be surfen. Onder Windows zou dat moeten werken zonder Silverlight, maar zelf krijg ik het onder Windows 7 enkel aan het werk via (Portable) Chrome. Fx en IE geven melding dat ik Silverlight moet investeren, ook al zou het zonder moeten kunnen.

 

Edit: Je vraag hoort in feite thuis onder Apps > Telenet Apps. Ik heb gevraagd aan de mods/admins om dit draadje te verhuizen. Op die manier krijg je wellicht ook een betere respons.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Funsterbe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes!

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

Bedankt voor het antwoord, maar waarom laten ze de laatste werkende App dan niet staan, enkel in de Windows store. Zelfs als die dan maar beperkte mogelijkheden heeft. Heb zowel op pc als op smartphone van andere zaken oudere versies staan. Omdat die vaak beter werken dan de nieuwste versies. Onveilig kan dat ook niet zijn anders die verleden jaar ook al onveilig. 

+meestal geeft Windows Phone dan aan dat mijn toestel niet compatibel is en dat doet hij in dit geval niet. 

Ps ik heb het zo niet op Windows maar op mobiel is het wel het beste besturingssysteem,  alles zandbak en lage systeemvereisten enzovoort, juist de apps ontbreken Door toedoen van Google. 

MVG

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

Waarom ze de laatst werkende app dan niet laten staan weet ik ook niet, dat is iets dat de mensen van TN zelf wellicht beter kunnen uitleggen. Ik vind het zelf ook spijtig voor de gebruikers van Windows Phone dat zij slachtoffer zijn van wat "vooruitgang" heeft, maar ik vrees dat er niet veel aan te doen is...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

Op mijn Lumia 640 XL geen probleem met Yelo Play-app. Kun je eens nakijken of je Lumia de laatste OS build heeft (10.0.14393.576)? Zoniet misschien best ff updaten.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet


@MasterBlasterB schreef:

Op mijn Lumia 640 XL geen probleem met Yelo Play-app. Kun je eens nakijken of je Lumia de laatste OS build heeft (10.0.14393.576)? Zoniet misschien best ff updaten.


In dat geval moet ik mijn woorden intrekken. Ik heb juist even een kijkje genomen op de M$ store (hier) en daar zie ik staan dat de minimum vereiste Windows 10 Mobile is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
a211111
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

beste, Yelo tv app werkt aleen nog met windows 10, best windows 10 mobile op je lumia installeren, heb hier hetzelfde probleem gehad met microsoft tablet.

0 Likes
CoulsonLives19
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
All I want for X-mas is YOU De 3 wijzen! Yelo Play-app voor Windows? Nog geen reader's digest? :-)

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

Ik heb ook een Microsoft Lumia 640 en bij mij werkt de Yelo Play app wel perfect (heb net zelfs even tv gekeken) dus waarschijnlijk ligt het aan je apparaat zelf, heb je Windows 10 Mobile al? Ik meen me te herinneren dat de versies in de verschillende stores anders zijn (in vergelijking met WP8.1). Door deze app te downloaden en te openen start je telefoon het upgradeproces van WP8.1 naar W10M.

d_vdmo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

Inderdaad, alleen met Windows 10.

 

En wat had je gedacht? Ja, wij hebben hier een Lumia 620, waarop Windows 10 niet beschikbaar is, zoals het geval is bij bijna 35% van alle Windows phones .

Bedankt Microsoft enTelenet om netjes samen te zweren om de klant weer eens netjes in de kou te zetten. Doe vooral allebei zo voort in 2017! Beste wensen 😐

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo tv app vraagt update maar die is er niet

@d_vdmo- Ik vrees dat dat hetgeen is dat men "vooruitgang" noemt. Maar je bent niet alleen. De overgrote meerderheid van de Android toestellen is bijvoorbeeld kwetsbaar voor wat men Stagefright noemt. Een veiligheidslek voor toestellen vanaf Android 2.2 tot en met 5.x. Voor al die toestellen is het lek niet gedicht.

 

Ik heb een Nexus 5X die maandelijkse updates (van Google) ontvangt. Die is intussen al van 6.x naar 7.1.1 gegaan en die is dus niet kwetsbaar voor dat lek. Maar die maandelijkse veiligheidsupdates gaan ook niet blijven duren. Als er tegen die tijd een ander lek is dat niet opgelost wordt, dan is het kiezen tussen veiligheid of een nieuw toestel. Kostelijke grap, niet?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes