Beantwoorden
Bremsky
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo tv via HDMI op tv

image.jpegBeste, ik heb een adapter gekocht om van de uitgang van de iPad naar HDMI te gaan om zo yelo tv op mijn Sony tv te kunnen zien.

ik blijf echter een streamingsprobleem krijgen (zie foto).

Hoe kan ik dit oplossen ?

0 Likes
8 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Yelo tv via HDMI op tv

Werkt Yelo tv normaal als ge de HDMI adaptor niet aansluit?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo tv via HDMI op tv


@Bremsky schreef:

image.jpegBeste, ik heb een adapter gekocht om van de uitgang van de iPad naar HDMI te gaan om zo yelo tv op mijn Sony tv te kunnen zien.

ik blijf echter een streamingsprobleem krijgen (zie foto).

Hoe kan ik dit oplossen ?


 

Chinese brol gekocht? Sluit je TV gewoon aan met een digibox. Voor het geld dat je uitgeeft aan een deftige adapter heb je bijna een digibox aangeschaft. Je wil tenslotte van een USB aansluiting naar HDMI gaan. Max. snelheid USB 3.0 is 640MB/sec. Max. snelheid HDMI = 3.4 GB/sec.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bremsky
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo tv via HDMI op tv

Ja, dan heb ik geen problemen.
0 Likes
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Yelo tv via HDMI op tv

zal nooit werken. telenet laat niet toe dat je van je tablet op een tv via de app kijkt. Wil je yelo toch op je tv kijken. gebruik de site yelo play.be (met internet explorer) met je laptop en verbind die met een HDMI kabel
Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Yelo tv via HDMI op tv

Is maar een stomme vraag,maar wat kan je niet bekijken op je tv dat je yelo via een tablet nodig hebt.
0 Likes
Barranicky
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Yelo tv via HDMI op tv

Naar mijn idee hebben ze dat gedaan om digicorders te verhuren of digiboxen te verkopen, waar ze niet bij stilstaan, is dat je bij Telenet niet alleen internetkabel nodig hebt, maar ook coaxkabel, internet is draadloos op te lossen met een powerline, maar bij mijn weten is er geen systeem beschikbaar om coax draadloos te maken, waardoor je bij telenet in de kou blijft staan, terwijl je bij proximus(Belgacom tv) wel oplossingen hebt om op "ieder scherm" tv te hebben. Mensen van Telenet, spreek me tegen als ik ongelijk heb, want anders ben je binnen enkele maanden een klant kwijt en veronderstel dat er nog veel zullen volgen.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Yelo tv via HDMI op tv

Bij mij werkt het wel. Ik heb een Windows 10 tablet ( van April 2013) met een micro HDMI uitgang, als ik deze aansluit op mijn TV dan krijg ik daar het beeld van de tablet. De beeldkwaliteit is wel geen HD omdat yelo TV met een lagere resolutie werkt.

Het werkt bij mij met de YELO TV app maar ook als ik met de browser (firefox) maar yelo.tv surf.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelo tv via HDMI op tv

@Barranicky je hebt bij Telenet altijd coax kabel nodig ja.
Proximus niet maar daar is het probleem dat het internet zo verschrikkelijk traag is dat daar veel mensen geen hd kunnen kijken en er is daardoor vaak ook blokjesvorming dus eigenlijk heb je er niets aan.
(Ik spreek uit ervaring en ik ken veel mensen met dat probleem.)

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes