24755
netweters
|
152397
antwoorden
|
20699
vragen
|
Telkens als ik YeloTV wil starten op men mac krijg ik dit:
Om Yelo TV te kunnen gebruiken op je computer, moet je:
Als je bovenstaande stappen hebt doorlopen, probeer dan opnieuw om yelotv.be te openen.
Meer info op Klantenservice… .
Silverlight is geinstalleerd, met een link naar de FAQ ben ik dus niets want daar staat uiteindelijk zoveel informatie dat het gewoon nutteloos is , dank u
met safari werkt het wel, met chrome niet
Google zet voor Chrome in op HTML5 en zal binnenkort Silverlight niet meer ondersteunen. Bij sommige versies werkt het wel nog.
http://blog.chromium.org/2013/09/saying-goodbye-to-our-old-friend-npapi.html
Op mijn iMac werkt het op Chrome (64bit versie bij mij) inderdaad ook al ruime tijd niet meer. Heel vervelend, want enkel voor YeloTV moet ik nu nog Safari gebruiken.
De oplossing? YeloTV moet overschakelen naar HTML5.
Probeer dit eens:
Surf via Google Chrome naar:
chrome://flags/#enable-npapi
Klik dan onderaan op "Restart Chrome Now"
Hierdoor wordt de Siverlight plugin weer ondersteund. (Net zoals andere plugins)
ze zouden beter een app maken voor deze dingen.
liefst met chromecast ondersteuning maarja , wie huurt of koopt dan nog een 2e digicorder natuurlijk
Beste, ik heb een macbook pro met el capitan os. Silverlight net nog eens opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart. Private browsing uitgeschakeld en cookies is toegestaan maar nog steeds krijg ik de boodschap dat het niet lukt, op ipads werkt het zonder probleem. Alle hulp is welkom.
Ik zit met identiek hetzelfde probleem en kijk uit naar hulp.
@Ex-Netweter schreef:Beste, ik heb een macbook pro met el capitan os. Silverlight net nog eens opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart. Private browsing uitgeschakeld en cookies is toegestaan maar nog steeds krijg ik de boodschap dat het niet lukt, op ipads werkt het zonder probleem. Alle hulp is welkom.
1b. Heb je ook gecontroleerd of de geinstalleerde Silverlight-plugin correct is ingesteld ?
Als je Safari of Firefox op een Mac gebruikt lukt het dan ook niet?
Zelfde probleem hier; iMac late 2013 27"; Yosemite.
- laatste versie Silverlight
- alle stappen doorlopen op Klantenservice pagina
- zelfde melding in zowel Firefox als Safari
- cookies opruimen etc maakt geen verschil
Op oude Macbook werkt het wel; nochtans ook gewoon laatste versie Silverlight; en werkt zowel met Mountain Lion & El Capitan
Iemand een idee?
In mijn MacBook lukt dit niet via Chrome (er verschijnt tevens een melding, dat Chrome dit niet ondersteunt). Met Safari lukt het wel.