Beantwoorden
Renard
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yeloplay.be - Streamingsprobleem

Beste,

Sinds een tijdje krijg ik wanneer ik via yeloplay.be naar een zender wil kijken de melding "Er is een streamingsprobleem". Ik beschik over 2 laptops, beide runnen op Windows 10.

Probleem doet zich enkel in Chrome voor en niet op alle zenders. Meermaals proberen is soms een oplossing, maar in andere gevallen helpt het totaal niet.

 

Ik heb reeds vanalles geprobeerd. Cache, chrome geherinstalleerd, ...
Probleem blijft zich voor doen. In Edge werkt het dan wel, maar gebruik ik eigenlijk niet.

Enige idee??

 

Mvg,

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yeloplay.be - Streamingsprobleem

@Renard 

 

Ik ben nog steeds niet overgestapt van Win 7  naar Win 10, en uw verhaal, samen met dat van vele anderen, is de reden daartoe.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Renard
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yeloplay.be - Streamingsprobleem

@StefaanH, 1 is bedrijfspc. Dus heb niet de keuze.

Het is sinds enkele weken dat ik problemen heb met yeloplay.be. Vandaag bijvoorbeeld kan ik onmogelijk Zes openen om de CL wedstrijd te volgen. Andere zenders hebben dan weer geen problemen.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yeloplay.be - Streamingsprobleem

@Renard 

 

Ik heb net even getest: Yelo TV op PC (ik heb digicorder, dus geen TV-Box) en "Zes" geeft ook hier een streaminsgprobleem.

 

Het probleem ligt dus zeker niet bij u, het is algemeen. Dat van "Zes" vandaag toch.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Renard
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yeloplay.be - Streamingsprobleem

@StefaanH, Ok. Dat kan al iets verklaren. Maar ben wel aan het kijken via Edge, haha. Maar goed. Dan zoek ik voorlopig niet verder! Bedankt!

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Yeloplay.be - Streamingsprobleem

Hier streaming probleem met chrome en FireFox maar met EDGE werkt het wel, Windows10


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yeloplay.be - Streamingsprobleem

Inmiddels hier geen probleem meer met "Zes" op Yelo TV. Win 7 met Firefox


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes