24757
netweters
|
152443
antwoorden
|
20707
vragen
|
Voor wat ik lees uit de ervaringen die mensen hebben met de Android Yugo app en streamen loopt dit niet zo vlot..
Nu vroeg ik me af of iemand er al de app (apk) heeft gekopieerd naar Android TV en dus rechtstreeks heeft afgespeeld waardoor het streamingprobleem mss wegvalt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@mathn die oplossing heb ik hier nog niet gedeeld zien worden hier tussen de Netweters die YUGO hebben. En of Telenet al aan het werken is aan een YUGO app voor Android TV, daarover heb ik helaas geen informatie. Indien dit eraan komt, zal ik het zeker delen op De Netweters.
Er is tegenwoordig een beta versie van de Android TV versie. Je kan deze reeds downloaden in de Play Store. 😉
Wat betreft streamingsproblemen, er wordt hard aan gewerkt. Zowel door de app ontwikkelaars als degenen die de streams afleveren. De player die achterliggend gebruikt wordt in de app is echter dezelfde voor mobile als voor TV dus apk extracten en op ander platform hergebruiken levert geen andere resultaten op vlak van streams.*
*Een apk voor phone op TV hergebruiken kan serieus tegenvallen aangezien een phone touchscreen input verwacht en de TV via een afstandsbediening. Mogelijk zal de app amper te navigeren zijn op TV.
Hierop was ik aan het wachten !
Geverifieerd , de app op mijn Nvidia shield kunnen installeren via de store.
Mijn telenet abo is nu gewijzigd naar Yugo .
Hopelijk werkt alles naar behoren , ik ben benieuwd .
@Heino hou er rekening mee dat de YUGO app voor Android TV nog een bèta app is, ook al staat deze niet meer in het bèta gedeelte van de Play Store. De app is pas vorige week gereleased en er wordt de komende weken nog hard aan gewerkt.
Werkt al redelijk goed.
Alleen mis ik nog de play.
Wanneer wordt die geïntegreerd?
de app werkt inderdaad wel al, maar wel met enkele probleempjes
- als er een tv programma afloopt, dan springt hij 1min terug in de tijd om dan verder te gaan, héél raar
- verder kijken van programma's werkt ook niet vlot, hangt na enkele momenten stil
- de tv gids wordt ook niet gerefreshed, na enkele uren kijken terug gaan naar het hoofdprogramma, staan nog altijd de oude programma's erop en niet wat ze momenteel afspelen
is er een mogelijkheid om in het BETA programma van de APP te komen om sneller updates te krijgen en feedback te kunnen geven ?
bedankt @Suzy de versie heeft al veel meer mogelijkheden 🙂 en ziet er goed uit.
Als ik naar de feedback website ga krijg ik wel nog een boodschap: toegang geweigerd ?
Heb je toegang tot de beta test?
ja, zowel de app als de feedback group werken
Top, dan kan dit topic gesloten worden mss? 😉
Testen maar, en vooral: feedback geven😉
Is het nog mogelijk in te stappen op de beta versie voor Android tv?
Heb een hele lijst aan bugs die ik wil rapporten voor de huidige versie...
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten.
Bartel