Beantwoorden
Frex
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

mobiel en dataverbruik opvolgen met app als gebruiker

Ik zou mijn kinderen graag inzage geven over hun dataverbruik via de app. Beiden hebben ze een abonnement 'prijs volgens verbruik'. Gebruikersprofielen voor de kinderen maakte ik reeds aan in 'Mijn Telenet'. Ze zien, in de app met hun eigen login, nu enkel het totaalverbruik van onze wifi thuis maar geen details over de resterende grootte van hun eigen databundel alsook geen info over hun resterende belwaarde. Als ik hun gebruikersprofielen omzet naar beheerdersprofielen dan kunnen ze uiteraard wel alles zien maar dat zie ik dan weer niet zitten. :-).  Ik, als beheerder kan dit in de telenet-app allemaal wel zien maar zij kunnen dit, als gebruiker, niet zien. Nochtans moet dit kunnen (zie screenshot): 

Frex_0-1636133650596.png

 

 Iemand een oplossing? Btw wij hebben geen pack van Telenet, enkel internet en 4 x 'prijs volgens verbruik'. 

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

mobiel en dataverbruik opvolgen met app als gebruiker

@Frex  

Je zal ook geen data bundel zien staan of hoeveel ze nog kunnen gebruiken. Het is een prijs volgens verbruik dus er wordt betaald op het moment dat ze gaan verbruiken. Bellen ze niet of gebruiken ze geen data dan zal er dus niks af gaan. En dan zie je dus ook niks via hun login. Als ze de beheerders rechten hebben dan zien ze wel wat ze verbruikt hebben. Moesten ze een abonnement hebben dan zien ze het wel met een eigen login met daarin het verbruik en wat ze nog kunnen gebruiken.

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.