24757
netweters
|
152455
antwoorden
|
20708
vragen
|
Yelow play heeft altijd gewerkt bij samsung tab s maar nu blijft hij gewoon zwart !
Tips helpen niet. Enige is dat bij tijdzone ik geen brussel kan ingeven en daarom midden europese tijd ingeef.
Wil al terug naar fabrieksinstelling resetten want zonder yelow play heeft telenet absoluut geen meerwaarde meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat gebeurt er als je de cache van de Yelo Play app leegmaakt ?
Wissen van cash (4kb) naar 0 geeft geen effect.
Bij opstart telenet app gaat alles zwart en doet hij niets. Via taakbeheer actieve progs gaat de cpu even omhoog en stopt dan yeloplay app.
Een vraagje' heb jij de mogelijkheid om "brussel" in te geven bij tijdszone ?
Heb het uur en datum al op automatisch volgens netwerk gezet.
Ik heb het ingesteld op een andere stad met GMT+2.
Zelfde hier, iets van midden europa +2.
Ga nog een beetje zoeken en dan eens proberen met terug naar fabrieksinstellingen zetten
@Wim_s schreef:Zelfde hier, iets van midden europa +2.
Ga nog een beetje zoeken en dan eens proberen met terug naar fabrieksinstellingen zetten
Kan je dan de tijdzone eens instellen op Midden-Europese Tijd+0 (=CET) ?
Neen' bij deze staat standaard +2.
Als ik azoren neem kom ik op 0.
Maar hebben beiden geen effect
Heeft dus niets opgeleverd.
Toestel is niet geroot, instellingen staan goed' cash gewist, verschilende keren herinstalleren, volledig terug gereset naar fabrieksinstellingen, versie van android is 5.0.2.
Niets helpt, ga nog even polsenbij telenet support en anders zal ik mijn conclusies moeten trekken....
Deze app was de enige meerwaarde voor telenet te nemen.
Heeft iemand ervaring met "smart switch" van samsung ?
Hier kan men blijkbaar bij Samsung toestellen de firmware hernieuwen via pc.
Ik heb wel een Samsung gehad, maar geen ervaring met Smart Switch. Voor zo ver ik kan zien is het een manier/app om makkelijk data over te zetten van een oud naar een nieuw toestel. Via een app of via PC/Mac.
http://www.samsung.com/us/support/smart-switch-support/#!/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.easyMover&hl=en
<quote>
You’ve purchased a new Samsung Galaxy device, and now you need a fast, painless way to transfer your data and apps from your old mobile device to your shiny new one.
</quote>
Vooral voor apps is dat handig, want op deze manier moet je die niet opnieuw één voor één installeren. Mijn Nexus heeft een gelijkaardige functie ingebouwd en dat was erg handig voor de overstap van mijn Samsung.
Volgens mij heeft het niet veel met firmware te maken. Je OS updaten gebeurt meestal OTA (Over The Air, draadloos, via WiFi, bij voorkeur mét lader).
Blijkbaar kun je hiermee ook je firmware flashen !
Zie youtube,
Het blijft natuurlijk flashen, wat wel eens verkeerd kan aflopen... ga er nog even over nadenken 😕
@Wim_s schreef:Blijkbaar kun je hiermee ook je firmware flashen !
Zie youtube,
Het blijft natuurlijk flashen, wat wel eens verkeerd kan aflopen... ga er nog even over nadenken 😕
NIETS FLASHEN! En zeker niet als je daar niets van kent. Je garantie vervalt trouwens als je dat doet.
Als er ook maar het kleinste dingetje fout loopt dan brick je je toestel. Ik doe dat maar ik weet hoe dat moet en weet wat er kan gebeuren en hoe ik dat oplos.
Een smartphone is geen pc waar je dat gewoon makkelijk kan oplossen.
Welk Samsung toestel heb je? Je kan via smart switch op Windows je firmware opnieuw installeren. Als je wil leg ik het voor je uit maar dan moet ik wel weten welk toestel je hebt.
Edit: Sorry ik had niet gezien welke video het was. Ik dacht dat je het over odin had. Wat er in die video staat kan je doen.
Gebruik deze link die bij de video is oud
ok 🙂
Had al voor te proberen mijn oude gsm van Samsung geprobeerd.
Gaat eigenlijk vlot, duurt wel even.
Had al geprobeerd met twee verschillende controleprogramma's gecheckt of iets veranderd was aan mijn OS maar deze gaven ok aan.
Zal straks eens proberen met mijn tablet (Samsung galaxy tab S), zal dan ook eens checken of er een verschil zit tussen de huidige OS versie met z'n deelprogramma's
Wordt vervolgd.
Grts,
Wim