Beantwoorden
DP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

yelo play app windows 8.1

ik krijg de melding dat mijn systeem (windows 8.1) veroudert is en dat ik moet upgraden naar windows 10 of hoger, ik hoop dat dit een bug is dat wordt opgelost, anders is het erg stom dat dit komt na de periode waarin je gratis kon upgraden.

 

Heeft iemand anders hier last van?

0 Likes
6 reacties
LuusV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

yelo play app windows 8.1

helemaal hetzelfde. erger nog, onze tablet kan een upgrade naar windows 10 niet aan. Bovendien zijn we ook uit Xbox live gegooid om dezelfde reden. na meer dan 2 jaar yelo play te kunnen gebruiken via windows 8.1 nu dus zonder enige waarschuwing voor blok gezet. Ik vermoed dat hier MS verkoopstechnieken achter zitten. heel erg teleurstellend. Telenet: gelieve aan jullie klanten te denken!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

yelo play app windows 8.1

Als ik het goed begrepen heb, dan heb je die app niet meer nodig (en ook geen Silverlight). Surf met je browser gewoon naar https://www.yeloplay.be/ en dat zou (na inloggen) gewoon moeten werken.

 

Nu, ik werk met Windows 7 Home Premium x64 SP1, alle updates, en onder IE of Fx krijg ik het niet aan het werk. En ik ben niet de enige. Onder (Portable) Chrome werkt het raar genoeg wél.

 

http://portableapps.com/apps/internet/google_chrome_portable


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LuusV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

yelo play app windows 8.1

ik heb helemaal hetzelfde. omdat ik een tablet heb Surface RT van microsoft kan ik geen programma's installeren die niet in de app store te vinden zijn.

Nu geen yeloplay meer, vorige maand geen xbox life meer. Microsoft jaagt zijn eigen klanten weg, toch? Telenet onderneem iets voor julli klanten aub.

0 Likes
DP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

yelo play app windows 8.1

Ik kan inderdaad via yeloplay.be kijken. Ik had dit al eerder geprobeerd, maar enkel op firefox, waar het niet werkte. Maar op explorer gaat het wel.

0 Likes
LuusV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

yelo play app windows 8.1

met windows 10 werkt alles. dit is niet zo voor windows 8.1. aangezien ik een microsoft tablet gebruik kan ik geen programma's downloaden buiten het aanbod van microsoft..

kan telenet tegemoetkomen aan de gebruikers vanwindos 8.1?

0 Likes
KevinDBM
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Nieuwe TV-theek? On a roll... Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

yelo play app windows 8.1

Mag ik hier nogmaals voor lobbyen? 

 

Er is geen Yelo play app ondersteuning meer voor Windows RT 8.1

Er is geen Yelo play ondersteuning voor Internet Explorer

Surface RT 1 gebruikers kunnen geen andere browsers downloaden.

 

 

Internet en TV: Fiber 200 - Play More + Sports
0 Likes