Beantwoorden
Ex-Netweter

yelo tv op chromebook en Google TV

Wegens ontbreken van Silverlight op de Chromebook is het niet mogelijk om yelo tv op de laptop te krijgen. Wordt hier nog aan gewerkt?

Ik heb ook een google tv (soort Apple tv maar dan van Google), en daar werkt de app niet, hoewel dat gewoon Android is. Wordt hier al aan gewerkt?

0 Likes
8 reacties
Ex-Netweter

Ik heb een Google Chromebox gekocht, werkt heel goed en vliegensvlug, maar helaas is Yelo TV daar niet op te bekijken. Jammer, kan men daar niets aan doen?

Tags (2)
0 Likes
Ex-Netweter

Probeer dit eens:

Surf via Google Chrome naar:

chrome://flags/#enable-npapi

Klik dan onderaan op "Restart Chrome Now"

Hierdoor wordt de Siverlight plugin weer ondersteund. (Net zoals andere plugins)

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Wanneer je spreekt over de yelo play app kan dit te maken hebben dat je android speler geroot is. Yelo play werkt niet op geroote android toestellen. Er zit een beveiliging in de  yelo play app die deze opmerkt. Hetzelfde is van toepassing voor j apple toestellen die gejailbraked zijn.

In het geval van chrome kan dit ermee te maken hebben. Deze beslissing ligt bij google.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Ex-Netweter

Deze beslissing ligt bij Google?! Ik vind het toch nog altijd straf dat Telenet de belangrijkste browser gewoon negeert. Google gaat echt geen rekening houden met Telenet's YeloTv app, het zal andersom moeten gaan vrees ik. Wat jullie op zijn minst al kunnen doen, is niet de volledie YeloTv applicatie in Chrome blokkeren, en enkel het live tv kijken.

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Wie zegt dat telenet negeert? Telenet zal heus wel met een oplossing komen al kan dat even tijd in beslag nemen. Google blijft alsnog de partij die beslist om bepaalde plugins niet meer te ondersteunen... dus die beslissing lag effectief bij google.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Ex-Netweter

Wanneer komt er nu een oplossing voor yelo op een chromebook?

0 Likes
Ex-Netweter

er is inmiddels een volledig jaar voorbij sinds uw laatste posting. Chrome is nog altijd de belangrijkste browser in de markt. Is er aan de kant van Telenet al een vordering te b espeuren?

Of negeert Telenet zo'n markt gegevens?

mvg

Olivier Toebosch

@talen schreef:

Wie zegt dat telenet negeert? Telenet zal heus wel met een oplossing komen al kan dat even tijd in beslag nemen. Google blijft alsnog de partij die beslist om bepaalde plugins niet meer te ondersteunen... dus die beslissing lag effectief bij google.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

@Ex-Netweter persoonlijk vind ik ook dat Telenet moet overschakelen naar HTML5. Probeer het anders eens op Facebook/Twitter te vragen?

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes