Beantwoorden
ChrisVS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

yeloplay.be werkt niet op Samsung smart TV in Tizen

Onlangs Samsung SmartTV UE32T5300AW gekocht voor op kot zodat we niet telkens via laptop en hdmi tv moeten kijken. Draadloos internet werkt.  Maar als ik via browser (Tizen) aanmeld op yeloplay en een TV programma wil bekijken, krijg ik een popup om de nieuwste versie van een browser te installeren voor de beste kijkkwaliteit - firefox of chrome.  Als ik daarop klik, krijg ik een melding dat het niet toegelaten is.  Als ik dat venster wegklik en gewoon op een tv programma klik, gebeurt er niets. Enig idee hoe ik yeloplay aan de praat krijg op dit toestel ?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yeloplay werkt niet op smartTV Samsung - Linux - Tizen

0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

yeloplay.be werkt niet op Samsung smart TV in Tizen

@ChrisVS 

Het is spijtig, je zal dat nooit werkend krijgen. De ingebouwde browser voldoet niet en het is niet mogelijk een gepaste browser te downloaden op de tv.

 

Ik denk dat Telenet ook niet van plan is om een yelo versie aan te bieden in de Samsung store.

ChrisVS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

yeloplay.be werkt niet op Samsung smart TV in Tizen

@janne_man 

Bedankt voor de info.  Was ondertussen al wat verder aan het opzoeken en vreesde er al voor.  Ook voor andere TV zenders werkt deze browser niet.  Heb zonet al geprobeerd om een klacht in te dienen bij verkoper dat ze dit toestel aanbevelen als hun favoriet toestel terwijl de ingebouwde browser eigenlijk waardeloos is.  Zal ik volgende keer zeker op letten.

0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

yeloplay.be werkt niet op Samsung smart TV in Tizen

Streamen via Google chromecast of dergelijke!

0 Likes
Holkea
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

yeloplay.be werkt niet op Samsung smart TV in Tizen

Beste,

 

Je kunt de app kodi installeren op je tv. Ook al heb tizen. Op Google staan er wel paar websites hoe je het moet doen.

 

Als kodi dan op je tv staat. Kun je yelo installeren. En krijg je heel het aanbod van yelo te zien. En als playsport hebt kun je daar ook naar kijken.

 

Ik geef wel toe. Gemakkelijk was het niet om het er op te krijgen.

 

Mvg

Holkea

0 Likes
sdr
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

yeloplay.be werkt niet op Samsung smart TV in Tizen

Kan je een google link geven met uitleg over kodi installatie voor samsung ?

Dan ga ik ook eens proberen om yelo via kodi werkende te krijgen op samsung smart tv via tizen.. 

0 Likes
Holkea
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

yeloplay.be werkt niet op Samsung smart TV in Tizen

Beste,

 

Je gaat naar https://tunnel2tech.com/install-kodi-on-smart-tv.html , de beste handleiding die ik kon vinden. Volg de stappen om kodi te installeren.

 

Vervolgens als je kodi op je tv hebt staan. Moet naar add-ons gaan en daarna naar add video's.

In die lijst staat yelo en die kun je dan instaleren. En tv kijken.

 

Groeten