De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bewaarde programma's YUGO-app

Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Tien op tien! Pageturner! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd!

Is er iemand die weet hoe je een programma moet verwijderen uit de lijst van bewaarde programma's? Als je een bewaard programma bekeken hebt, kun je die dan op de één of andere manier verwijderen uit je lijst of blijft deze stanstaan tot de periode van 60 dagen voorbij is? Ik weet dat je een programma kunt verwijderen uit de lijst "verder kijken" door dat programma even lang aan te klikken maar dat lukt niet in de lijst van bewaarde programma's. Of zie ik iets over het het hoofd?

Beantwoorden
2 reacties
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@DavidN83 je kan items uit je lijst met bewaarde items in YUGO halen door het item open te klikken. Vervolgens klik op je op het kleine vlagje (rechts naast de knop 'nu kijken'). Je krijgt dan een pop-up te zien met de melding Uit je favorieten verwijderen?. Hier moet je dan nog eens bevestigen door op de knop 'Verwijderen' te klikken.

Lukt het zo? 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Tien op tien! Pageturner! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd!

Dit werkt voor sommige programma's maar bij andere niet. Alles van streamz en zo lukt wel maar als ik bijvoorbeeld een film van een tv-zender bij bewaren plaats, deze bekijk en dan wil verwijderen, lukt dit niet. Ik kan dan alleen maar kiezen voor herbekijken maar het vlagje is niet aanwezig.

0 Likes
Beantwoorden