Beantwoorden
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Live-tv kijken op yeloplay.be (Edge) blijft laden

Ik probeer op mijn eigen netwerk naar zenders te kijken waar ik zo op tv ook kan kijken. Een voorbeeld ik wil het vrt nieuws zien dat bezig is en start dit op yelo play live. Alleen blijft er maar een cirkel draaien en er gebeurt helemaal niets. Krijg geen beeld of wat dan ook. Mijn wifi verbinding is nogtans perfect want surfen en downloaden gaat tegen goede snelheid. Vind het wel iets vervelend ze maken mooi reklame dat je tv kan kijken maar je moet er wel uren geduld voor hebben om ook maar iets van te zien. Ik heb hier wigo 2 en ja mijn digicorder is met netwerk verbonden. Het heeft vroeger perfect gewerkt maar ja ze hebben dus iets verander waardoor de streaming van hun totaal niet meer werkt. Zelf eleven sport is niet te bereiken gewoon die circel en maar hopen dat je toch eens beeld gaat krijgen

stefangroenen_0-1602933666375.png

Dit is dus wat ik krijg bij het nieuws. Enig opties om toch eens iets te kijken zou mooi zijn. Mijn browser is Edge, de nieuwe dus met chromium dus op chrome zal ik hetzelfde resultaat krijgen

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yelo play live kijken

Stefan Groenen
Tags (2)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Live-tv kijken op yeloplay.be (Edge) blijft laden

@stefangroenen  ten eerste moet je er zeker van zijn dat je ook een digicorder hebt en geen tv box. heb je de tv box dien je te gaan telenettv.be. Moest dat het geval zijn dat je een digicorder hebt raad ik je aan om eens een andere browser te proberen , maar enkel als je het op de pc bekijkt of laptop. Moest je het willen bekijken via een smartphone of tablet kan je de app Yelo downloaden of de tv app downloaden. 

 

Op dit moment geef je weinig aan informatie over hoe je het wil bekijken en waar je het op wil bekijken. Daarom dat ik maar een korte schets geeft op welke manier je kan en wil bekijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Live-tv kijken op yeloplay.be (Edge) blijft laden

Als je goed gelezen hebt heb ik een digicorder wat duidelijk in de text straat die ook met het netwerk verbonden zijn. Ook heb ik duidelijk gezegd dat ik Edge gebruikt op bazis van Chromium dus Google Chrome zal dus hetzelfde probleem geven. Ik kijk het duidelijk op een laptop want op een tablet gebruik ik gewoon de app

Stefan Groenen
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Live-tv kijken op yeloplay.be (Edge) blijft laden

Ik heb nu ook Opera geinstalleerd. De eerste keer direct beeld tweede keer toch een minuut wachten. Dus dacht ik, ik reset al de settings van edge en ja na 3 minuten wachten eindelijk beeld. Dus er moet toch ergens nog een probleem zijn waarom het zolang duurt. Als ik edge gebruik voor youtube films heb ik direct beeld Dus aan mijn netwerk ligt het niet

Stefan Groenen
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Live-tv kijken op yeloplay.be (Edge) blijft laden

@stefangroenen 

Je kan altijd eens contact zoeken met de klantendienst om een dossier te laten maken bij de achterliggende dienst. Als ik kijk via telenetv.be , aangezien ik de tv box heb , en ik kijk live via de Edge browser heb ik direct beeld ( heb dat net eens getest ). Of die vertraging dus aan Edge ligt of bij Telenet zelf kan je dus door een dossier eens laten bekijken. 

 

We hebben het nu ook over drie verschillende platformen , Youtube , Telenettv en Yelo tv.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes