Beantwoorden
malo6008
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo App verbeteringsvoorstellen

Ik vind dat de Yugo App (ondanks de hoge prijs van het abonnement) niet echt super presteert. Ik ben nog maar sinds 9/3/2020 abonnee maar heb mij al menigmaal geërgerd:

 

  1. Live kijken met Chrome Cast is problematisch, regelmatig komt het voor dat plots alles stopt en er "teruggespoeld" wordt (ik denk dat dit vooral voorkomt wanneer een programma uitloopt op het ogenblik dat een nieuw programma zou moeten beginnen). Wanneer dit voorkomt heb ik geen mogelijkheid opnieuw "vooruit te spoelen" tenzij 10x 30s vooruitspoelen: de gele progressie balk is niet (meer) aanwezig (of ik kan deze niet terugvinden). Hier zou een aparte knop moeten verschijnen waarmee je écht Live kan kijken en die (vermoed ik) geen rekening houdt met de tijdstippen van de TV-Gids.

  2. iPad App is niet echt voor iPad gecreëerd --> hier zijn m.i., door het groter scherm, veel meer mogelijkheden die niet worden benut. Bvb.: Programma gids tabel per dag (x-as: verschillende kanalen, y-as: programma's) met mogelijkheid tot het aanklikken van het gewenste programma dat men in uitgesteld relais wil bekijken.

  3. Vrij dikwijls "Oeps er is iets mis gegaan" zonder enige aanwijzingen

 

Beeld en geluid zijn echter wél constant en van goede kwaliteit.

Tags (1)
1 reactie
Benny1980
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yugo App verbeteringsvoorstellen

ik vind het ook jammer dat je op een programma klikt, dat je geen mogelijkheid krijgt om ‘van begin kijken’ te selecteren... je moet telkens terugspoelen... als je bij live kijken kijkt, kan je zelfs niet terugspoelen... daar mag inderdaad wel wat verbeterd worden, want verder ben ik super tevreden!!

0 Likes