Beantwoorden
cooltonic
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Yugo (app met potentieel maar ook veel ongemakken)

De YUGO app heeft op zich wel potentieel maar er zijn toch een aantal ongemakken die gelukkig niet voorkomen in andere apps.

1. Als je bijvoorbeeld een aflevering wil kijken van 'Buren' wordt er na het einde van de aflevering ook nog een gans stuk van het programma na afgespeeld. Je bent verplicht om uit te kijken of 'door te spoelen' anders heb jij die aflevering niet uitgekeken.

2.Veel foute info bij Live kijken: zo staat er vaak vermeld dat het programma (met de verkeerde titel) meer dan 10 uur geleden is gestart.

3.In de Yugo app op de Apple TV 4 en met gebruik van de Harmony (Logitech) afstandbediening is het niet mogelijk om bij een programma 'het pijltje naar beneden te gebruiken' om meerdere afleveringen te zien. Op de originele Apple TV afstandsbediening moet je hiervoor op het touchpad naar beneden 'swipen'...een commando op de universele Harmony afstandsbediening heb ik hiervoor nog niet gevonden. Handig zou zijn als ik gewoon de knop 'met het pijltje naar beneden' zou kunnen gebruiken. Net zoals in andere apps zoals Netflix, Flex,...

 

Maar ik blijf hopen dat men verder de Yugo app optimaliseert want nu ontwikkelende Telenet voor elke formule een andere app 'Yelo, Yugo, Tv Box'...misschien was het toch beter geweest om 1 app voor alle platformen te ontwikkelen. 

 

0 Likes
3 reacties
cooltonic
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Yugo (app met potentieel maar ook veel ongemakken)

Oproep: zijn er hier nog YUGO app gebruikers op een Apple TV 4??

0 Likes
g4ce
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Yugo (app met potentieel maar ook veel ongemakken)

Yep, nog een ATV 4 user met Yugo.

En ik ben helemaal mee met de ergernissen, en zeker het verplicht swipen (en geen pijl omlaag) voor naar verschillende afleveringen te gaan.

cooltonic
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Yugo (app met potentieel maar ook veel ongemakken)

Ook al enkele malen voor gehad dat de Yugo app plotseling sluit, zonder enige aanleiding! 

0 Likes