Beantwoorden
FlipTrip
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo casten naar Shield TV - geluid niet in sync

Zoals de titel zegt loopt het geluid niet synchroon met het beeld wanneer we Yugo TV casten naar onze Shield TV.

Bij sommige zenders is het erger dan bij andere. Zelfde probleem bij het casten van series.

 

Mijn setup:

TV: LG OLED65C8PLA

Receiver: Denon AVR-X2200W

Mediaplayer: Shield TV

 

De Shield TV is aangesloten via UTP en dus niet via Wifi. Aan de connectie kan het dus niet liggen. Toch merk ik dat bij het casten het beeld in het begin heel slecht is maar daarna wel beter wordt.

Alles is via HDMI aangesloten op de Denon receiver.

 

Netflix, Prime, Plex, ... via de Shield TV geeft geen problemen.

0 Likes
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo casten naar Shield TV - geluid niet in sync

Heeft er iemand ervaringen met het gebruik van YUGO in combinatie met Shield TV? Aarzel dan zeker niet om je tips te delen met @FlipTrip


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FlipTrip
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yugo casten naar Shield TV - geluid niet in sync

Aangezien ik blijkbaar de enigste ben en er geen oplossing is denk ik niet dat ik bij Yugo kan blijven.

 

En dit is niet het enigste probleem. Soms stopt hij ook gewoon met spelen. Ik moet het programma dan opnieuw casten. Andere keren wil je iets casten krijg je de melding dat er iets mis gelopen is. Verbinding met de chromecast verbreken, vervolgens afspelen op de gsm en opnieuw casten lost het probleem op.

De beeldkwaliteit is slecht, er is geen dolby geluid en het ontbreken van een TV-Guide zijn zaken die voor deze prijs naar mijn mening niet kunnen.

0 Likes