Beantwoorden
carm3n
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your second party! It's your sixth party!

Aanbieder is sinds gisteren naar Base veranderd

Sinds gisteren verschijnt er base ipv telenet in de linkerbovenhoek van mijn gsm. En als ik ga kijken bij aanbieder staat deze dus ook op base. mijn vriend die ook telenet klant is, heeft dit dan niet... is dit normaal of niet?

ook moet ik constant zelf weer thuis mijn wifi selecteren want die verbinding valt continue weg, waardoor in het begin mijn mobiele data hoog opliep. deze zet ik nu zelfs uit wanneer ik thuiskom. wat is hier de oorzaak van? en hebben alles al gedaan en nergens vinden we een antwoord. en ik heb een iPhone SE die nog geen jaar oud is, dus aan het toestel ligt het alvast niet.

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Aanbieder is sinds gisteren naar Base veranderd

Wat heb je dan allemaal al geprobeerd?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Aanbieder is sinds gisteren naar Base veranderd

Telenet heeft Base overgenomen het was dus te verwachten dat telenet zijn GSM abonnees zou overschakelen van Mobistar naar Base . Deze overschakeling is waarschijnlijk afhankelijk van de contracten met Mobistar.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Aanbieder is sinds gisteren naar Base veranderd

Elke Telenet klant die momenteel gebruikt maakt van het mobistar netwerk dat Telenet huurt, wordt ad random overgezet naar hun eigen netwerk , het gekochte Base.

Schakel je gsm even uit en aan, check alles nogmaals via de mobile configurator of alles correct staat om te surfen.

Het is dus perfect mogelijk dat jij al ben overgezet en iemand anders niet.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.