Beantwoorden
boetstimothy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! Netjes! En we zijn vertrokken!

Bestelling Samsung S20 Ultra via webshop mislukt

Hallo,

 

Heb Donderdag 30/04/2020 een Samsung S20 Ultra proberen te bestellen maar kreeg constant na betaling dat de transactie geweigerd is.

 

ondertussen heb ik ondervonden dat het bedrag van 1149.00 euro alsnog van mijn rekening is gegaan...

 

Al verschillende malen binnen gebeld bij telenet en ook de leverancier maar wordt constant van het 1 naar het ander gestuurd terug.. Hier weten ze te zeggen dat de bestelling geanuleerd staat op mijn telenet maar ze geen geld hebben ontvangen.

 

Nu is er ondertussen een dossier opgemaakt ook na nog een paar keer in te bellen en moet ik wachten op antwoord van hun terug. 

 

Ga ik ooit mijn gsm of mijn geld wel terugzien ... heb ook al een bewijs van betaling van de bank gekregen.

 

Ik ga nu zelf nog wachten tot deze vrijdag met een beetje geluk wordt het zo terug gestort maar zal wel niet zo simpel zijn. 

 

Wat kan ik anders nu nog doen?

 

 

 

 

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
DaanJordens
Moderator
Berichten: 73
Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Bestelling Samsung S20 Ultra via webshop mislukt

Hoi boetstimothy! 

Ik kan mij inbeelden wat een vervelende situatie dit voor jou moet zijn. 

Eerst en vooral wil ik je alvast geruststellen. Telenet zal er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kan dit inderdaad wat tijd in beslag nemen. Ik vrees dat de Netweters je hier niet echt verder mee kunnen helpen, aangezien dit over een intern dossier bij Telenet gaat. Ik raad je dus aan om even contact op te nemen met Telenet via Facebook of Twitter.

Daar kunnen ze je een stand van zaken geven. 

 

Groetjes!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.