24650
netweters
|
151390
antwoorden
|
20594
vragen
|
Hallo
Einde januari heb ik op de website van Telenet de Oneplus 13 gekocht. Begin februari is deze geleverd.
Het probleem is dat er geen handleiding bijgeleverd is. Wel een 'quick guide' maar daar ben je niets mee. Opmerkelijk is wel dat in deze quick guide een QR-code staat als verwijzing naar de handleiding maar die link leidt echter niet naar een handleiding.
Ondertussen de helpdesk van Telenet al tweemaal aangeschreven maar tot op vandaag heeft dit nog geen resultaat opgeleverd.
Op de website van Oneplus zelf is ook niets terug te vinden hoewel ze dus zelf wel verwijzen naar een (blijkbaar onbestaande) handleiding.
Van Testaankoop weet ik dat een handleiding, geschreven of elektronisch, wel verplicht is en door de verkoper te leveren (dus Telenet).
Weet iemand hoe dit verder moet en/of hoe je die handleiding kan bekomen?
Ik heb deze namelijk nodig i.v.m. het installeren van sim-kaarten, andere instellingen en informatie omtrent het toestel.
Bedankt
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Handleiding (user manual) Oneplus 13
Het is de fabrikant die de handleiding maakt en al dan niet toevoegt aan de doos, waar Telenet dan plots de verplichting heeft om die handleiding tevoorschijn te toveren ontgaat me een beetje.
Bij OnePlus is deze handleiding echter nergens te vinden, zelfs niet in het Engels. Je neemt dus best contact op met hun klantendienst.