Beantwoorden
LucPeeters
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Iphone 7

Ik wil graag een iphone7 128 gb matzwart omruilen naar een iphone7 128gb jetblack. Ik het dit toestel 'cadeau' gekregen en zit nog in de ongeopende verpakking en heb de aankoopfactuur. Wanneer ik na eindeloos bellen een verkoper aan de lijn krijg in het winkelpunt waar het toestel gekocht is vertelt die mij dat het toestel niet om te ruilen is wegens 'eens de kassa gepasseerd kan het toestel niet gewisseld worden'. Nochtans wordt op de Telenet-site gemeld dat omruilen mogelijk is in dit winkelpunt. Dus als er iemand is die zijn iphone7 128 gb jetblack wil omruilen naar een matblack toestel lees ik het graag.

0 Likes
3 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Iphone 7

Hoi

Misschien kan je eens proberen om naar een Telenet center toe te gaan? Of naar een ander center te bellen?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SDK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Iphone 7

Ik heb 2 maanden een 128gb jet black, ik wil hem direct omruilen voor jouw nieuwe mat zwarte :).

 

Denk er toch maar eens over na, jet black is niet zo gebruiksvriendelijk.  De mijne zit in transparante hoes en achterkant hou je zelfs zo niet schadevrij.   Vuil komt langs lightning opening tussen hoes en toestel en door wrijving ontstaan er kleine matte vlekken.

0 Likes
LucPeeters
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Iphone 7

Het toestel is ondertussen in gebruik genomen zonder omgeruild te zijn, case closed.

 

0 Likes