Beantwoorden
deeveegee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Kerstpromo: 43" i.p.v. 49" LG tv geleverd

In december overgestapt van Wigo Home naar Wigo 9GB door de kerstpromo. Vandaag de LG smarttv besteld aan 99 euro. Tot mijn verbijstering krijg ik een 43" ipv de 49" zoals gepubliceerd in de kerstpromo. Dit zijn oneerlijke praktijken. @telenet: Gelieve mij de correcte tv te leveren of ik zie mij genoodzaakt klacht in te dienen bij het Meldpunt vh Ministerie van Economie.

Mvg,

 

Dirk

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Kerstpromo: 43" i.p.v. 49" LG tv geleverd

Ik vrees dat wij als Telenet-klanten/gebruikers hier weinig kunnen aan doen/verhelpen. Best met Telenet zelf (schriftelijk/e-mail) contact opnemen

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

 

Ref.:

https://www.telenetcenterkempen.be/telenet/promoties/word-wigo-9gb

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kerstpromo: 43" i.p.v. 49" LG tv geleverd

Op deze site richt je u niet tot Telenet, maar tot mensen die proberen om anderen te helpen.

Als je niet krijgt wat je bestelt, stuur dat terug. Dat recht heb je. Je hebt dan ook het recht om terugbetaald te worden. Hier kan je de instructies vinden.

Als ik me niet vergis is de verkoper ook vermeld op de bewuste webpagina, nl.: A&C Systems NV - Bleyveldstraat 6 3320 Hoegaarden - BTW BE.0445.299.482

Heel toevallig heb ik gisteren voor iemand anders ook die LG tv's bekeken. Ik heb toen opgemerkt dat bij het 49 duims model stond: "Niet op voorraad". Vervolgens heb ik gistere gekeken naar de voorwaarden. Eén van de voorwaarden is zolang er voorraad is.  Ik heb toen aan die persoon aangeraden om voor her 43 duims model te gaan dat in diezelfde promo aan dezelfde prijs van 99 euro stond (heeft die persoon mij gezegd, ik kan dat niet zien, ik heb geen recht op deze promo). De overwegingen die ik gemaakt heb om dat toch aan te raden zijn: geschikt voor tv met een kaartje, als je een HDD aansluit heb je time shift en kan je opnemen, heeft HDR, is smart tv en is een echt koopje aan die prijs.

 

Edit 14:30. Ik zie nu op de shop pagina dat het voor het 49 duims toestel 4 tot 6 weken kan duren (heb ik gisteren niet zien staan).

0 Likes
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Kerstpromo: 43" i.p.v. 49" LG tv geleverd

Zowel de 43 als 49 inch wordt aangeboden aan 99 euro. Heb je de juiste besteld? Staat er 49 inch in uw bevestigingsmail? Anders inderdaad retourneren!